Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:02:46 GMT

تعاونی‌های برتر استان اصفهان در کاشان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۴۲۳۷

تعاونی‌های برتر استان اصفهان در کاشان تجلیل شدند

تعاونی‌های برتر استان اصفهان در هفته تعاون با حضور مسئولان منطقه، استانی و کشوری در سالن ارباب سلیمانی اتاق بازرگانی کاشان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، تعاونی‌های برتر استان اصفهان در هفته تعاون با حضور مسئولان منطقه، استانی و کشوری در سالن ارباب سلیمانی اتاق بازرگانی کاشان تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا مومنیان در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد غدیر و قربان اظهار داشت: به تازگی از هفته دولت خارج شدیم و با رأی مردم دولت یازدهم استمرار خدمت پیدا کرد و مجلس نیز با رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم کار خود را آغاز کرد.

فرماندار کاشان با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران پیاده کردن اسلام در جامعه است، افزود: یکی از دستاوردهای تعاونی ها آن است که در پایین‌ترین سطح می‌توانند سرمایه‌ها را همسو کرده و اشتغال ایجاد کند و خوشبختانه امروز بلوغ تعاونی‌ها صورت گرفته است.

معاون استاندار اصفهان ضمن اشاره به وجود تعداد زیاد تعاونی‌ها خاطرنشان کرد: تعاون روستایی کاشان در این روز و 30 سال قبل تشکیل شد در حالی که نخستین تعاونی در کاشان توسط ارباب حسن تفضلی ایجاد شد.

مومنیان ضمن اشاره به حمایت دولت از تعاونی‌ها تصریح کرد: مهمترین طرح در حوزه تعاونی‌ها، طرح تسهیلات مشارکتی بود که 75 درصد تسهیلات استان به کاشان اختصاص یافت و تسهیلات خوبی نیز برای این مسیر پیش‌بینی شده و این تسهیلات نیز در قالب شرکت‌های خصوصی به روستاییان تعلق می‌گیرد.

محمود تولایی نیز در این مراسم با بیان اینکه حوزه تعاون، حوزه بزرگی است، اظهار داشت: تعاون به قسمت از اقتصاد مقاومتی که به مردمی کردن اقتصاد تأکید دارد، متجلی می‌شود اما متأسفانه مردم هنوز با تعاونی‌ها آشنا نیستند و لذا 40 درصد تعاونی‌های کشور با رکود روبه‌رو هستند.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان با بیان اینکه در کشور 150 هزار تعاونی وجود دارد، افزود: باید وجود تعاونی‌های فراگیر در شهرها و روستاها نهادینه شود زیرا تعاونی‌ها در کاهش فاصله طبقاتی و ایجاد اشتغال نقش به‌سزایی دارند و خوشبختانه تعاونی‌های فراگیر در کشور در حال شکل‌گیری بوده و امید است در استان اصفهان و شهر کاشان نیز اجرایی شود.

به گزارش تسنیم در این مراسم از 16 شرکت تعاونی، یک اتاق بازرگانی و دو تعاونی با دو هزار نفر ساعت کار کارشناسی داوران مشخص شد و از آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با چهار فوتی و مصدوم خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل ساعت ۰۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن چهار نفر خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749428

دیگر خبرها

  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان