Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ادامه عملیات کابل برگردان در مراکز مخابراتی تهران، ارتباط تلفنی مشترکان ۸ مرکز مخابراتی ظرف ۷۲ ساعت آینده با اختلال همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان در مراکز مخابرات شهید باهنر رباط کریم، شهید دستغیب، شهید توکلی و سلمان فارسی امروز ۱۳ شهریورماه و در مراکز مخابرات شهید قندی، شهید زارعی، شهید لطیفی و پردیس فردا ۱۴ شهریورماه با هدف توسعه شبکه کابل آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید باهنر رباط کریم با پیش شماره های ۵۶۴۱ الی ۵۶۴۳ در محدوده خیابان های رباط کریم، شریندر، غدیر، ولیعصر و کوچه های ۳، ۵، ۶، ۷ و ۸ به مدت ۴۸ ساعت با اختلال همراه است.

در مرکز مخابرات شهید دستغیب با پیش شماره های ۲۲۳۹، ۲۲۷۰ الی ۲۲۷۵ و ۲۶۸۵ در محدوده خیابان های قادری، رستگاران، تاجیک، حمید، بانی و میدان امام زاده قاسم ، در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های ۴۴۵۰ الی ۴۴۵۹ در محدوده خیابان های نوزدهم، خسرو و پرویز، شهید محسن ترابی، پندیار و بلوار اصلی تهرانسر و نیز در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۹، ۲۶۶۵ و ۲۶۷۶ در محدوده بلوار فرحزادی، شهید حافظی و گلستان یکم، مشترکان در برقراری ارتباط تلفنی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال مواجه می شوند.

درهمین حال عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید قندی با پیش شماره های ۵۵۱۵، ۵۵۱۶، ۵۵۶۰ الی ۵۵۶۳، ۵۵۸۰، ۵۵۸۱، ۵۵۸۹، ۵۵۶۹، ۵۵۹۸و ۵۵۵۷ الی ۵۵۵۹ در محدوده مرکز را نیز با اختلال رو به رو می کند.

در مرکز مخابرات شهید زارعی نیز ارتباط تلفنی مشترکان با پیش شماره های ۴۴۱۰ الی ۴۴۱۴، ۴۴۱۶ و ۴۴۱۷ در محدوده بلوار فردوس، شهید باکری، شقایق جنوبی و اتوبان کرج و در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۷۵ و ۲۶۹۱ در محدوده خیابان های گلزار، ولیعصر، ۲۲ بهمن و پروین به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات پردیس از ساعت ۲ بامداد روز ۱۴ شهریورماه به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال از سمت جنوب به شمال به علت تخلیه بار ترافیکی امروز دوشنبه ۲۸ اسفد ماه یکطرفه شدند.

ترافیک در محور چالوس و هراز اکنون سنگین و در محور سوادکوه روان می‌باشد.

بر اساس گزارش این مرکز محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در ۳ مسیر پرمسافر | برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با این شماره‌ها تماس بگیرید
  • جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شدند
  • عملیات اجرایی میدان تقاطع شهید سلیمانی به ایستگاه آخر رسید
  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز به مرحله آخر رسید
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • رفع اختلال و قطع ارتباط فیبرنوری مرکز نردین به تلوبین
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در ۱۴۰۳
  • اینترنت در برخی نواحی آفریقا قطع شد
  • انجام ۱۹۴ عملیات امدادی در دومین روز طرح ملی امدادونجات نوروز ۱۴۰۳
  • اینترنت در غرب و مرکز آفریقا قطع شد