Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-26@03:59:10 GMT

تفاوت قدرت کنسول ها موضوع مهمی برای آن ها نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۵۶۹۳

گروه فناوری _ سازندگان بازی Space Hulk Deathwing به تازگی اعلام کرده اند که اختلاف سخت افزاری بین دو کنسول ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو در نهایت تفاوت زیادی را ایجاد نخواهد کرد.روی کاغد، تفاوت های زیادی بین دو کنسول ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو وجود دارد. کنسول میان نسلی سونی، یک ارتقا نسبت به پلی استیشن 4 معمولی به حساب می آید اما ایکس باکس وان ایکس، تفاوت های فنی بسیار زیادی با ایکس باکس وان عادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از دیجیاتو ، به گفته اعضای این استودیو، ایجاد تفاوت گرافیکی بین نسخه های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو بازی ها، دغدغه اصلی سازندگان بازی ها نخواهد بود.به نظر آن ها، توسعه دهندگان بازی ها در مرحله اول، سعی در پیاده سازی ایده های خود در بازی داشته و پس از آن تلاش می کنند تا از امکانات اضافه کنسول های میان نسلی سونی و مایکروسافت بهره ببرند.

همچنین به نظر می رسد که اجرای مناسب بازی روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عادی، دغدغه مهم تری از استفاده از توان کنسول های میان نسلی در بازی ها خواهد بود.

البته در نسل پیش نیز با وجود تفاوت های سخت افزاری زیاد بین دو کنسول ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3، میزان آشنایی و راحتی کار سازندگان در استفاده از سخت افزار این کنسول ها، باعث شد تا شاهد بازی هایی با سطح فنی خوبی روی هر دو کنسول باشیم.

لازم به ذکر است که با توجه به موتور استفاده شده توسط بازی سازان، عملکرد فنی بازی ها روی کنسول های مختلف نیز متفاوت خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که برتری کنسول مایکروسافت در بخش سخت افزار، تا چه حدی معادلات این نسل بازی های ویدیویی را تغییر خواهد داد؟

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است