Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@21:53:06 GMT

گهواره هایی که جنگجو می سازد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۶۱۶۶

گهواره هایی که جنگجو می سازد

خدا با دل ما سروکار دارد نه با عقل معاشمان پس همین شد که نوای دل مردم آذربایجان را شنید و خبری برایمان فرستاد به اندازه ۳۴ سال دلتنگی! خبری از قاسم آذربایجانی خمینی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار؛ این روزها روزهای پر خبری است خبرهایی نه از جنس هیاهو های همیشگی چپ و راست و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... خبرهایی اصل جنس!

نوشتند خبر آمد خبری در راه است! عشق می آید! عشقی که جامعه ای به خواب رفته را دوباره بیدار کرد! بی هوا ما هم دلمان حاج عباس آذربایجان را خواست! گذشت ! محسن هم بوی حاج عباس را می دهد! در فکر خودمان بودیم و با بوی محسن به یاد حاج عباس هم بودیم!

خدا با دل ما سروکار دارد نه با عقل معاشمان، پس همین شد که نوای دل مردم آذربایجان را شنید و خبری برایمان فرستاد به اندازه ۳۴ سال دلتنگی! خبری از قاسم آذربایجانی خمینی. نمی دانم چه رازی است در تقدیر مردم آذربایجان که خدا جگر گوشه هایشان را این گونه عاشورایی می کند همچون باکری ها و تجلایی، عباس ها و حسن جنگجو ها! شایداین هم درس انتظار است برای راهیان مبارزه در رکاب امام منتظر(عج)

ناگهان یاد روزهای گرم خرداد ۹۴ افتادم همین حس و هوا بود هوا گرما گرم خرداد و همه از خرداد پر حادثه می گفتند حادثه هایی که برخی دنیایشان را به آن گره زده بودند اما به یکباره ۱۶۵ کبوتر خونین بال آمدند و آتشی بر خیمه ی دنیایی مان زدند و خط و خطوط ها را دوباره برایمان ترسیم کنند که مبادا فراموش کنیم دشمن اصلی کیست وبرای چه انقلاب کرده ایم.

امروز هم در همین حال و هوا نوای کلنا عباسک یا زینب و هیهات من الذله « حججی» و «جنگجو» به گوش می رسد و می آیند تا به ما بگویند مسیر یکی است و یکی بوده دیروز جنگجو در رکاب چمران، بزرگ فرمانده ی مبارزه با شیطان مجسم یعنی آمریکا و اسرائیل عاشورایی شدند و امروز هم حججی مشق عشق از حاج عباس و حبیب انقلاب می آموزد و این همه آمدند و رفتند همچون دانه های تسبیح بر نخ هیهیات من الذله اباعبدالله(ع) بوده اند.

به راستی که پیر خمین حرفی زد برای جاودانگی در تاریخ همو گفت یاران من در گهواره اند... اما نگفت که این گهواره خالی نمی شود،ما که می دانیم این گهواره همچنان جنجگو ها و حججیها را پرورش می دهد. همین دیروز بود مادری در تبریز نام پسر خودش را به عشق حججی محسن گذاشت...

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از اتصال خط ۵۰۰ چدنی مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه خبر داد.   سعید پاشازاده اظهار داشت: خط ۵۰۰ چدنی منشعب از خط ۸۰۰ چدنی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه در جهت وارد شدن به مدار بهره‌برداری متصل شد.

دیگر خبرها

  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد