Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:06:53 GMT

اعزام جهادگران بسیجی جهرم به اردوی جهادی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۶۳۷۲

اعزام جهادگران بسیجی جهرم به اردوی جهادی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصطفی نورزاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) جهرم با اشاره به اعزام بسیجیان به اردوی جهادی گفت: اردو های جهادی از ۱۱ شهریور امسال به مدت یک هفته آغاز شده که نزدیک به ۶۰ نفر از بسیجیان این حوزه به ۷ روستای براک، دشت دال، قم آباد، تیرافجان فجرمشت، بهجان و بادمجان در بخش سیمکان جهرم اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بسیجیان قرار است در اردو های جهادی به مدت ک هفته ای خود علاوه بر آموزش های فرهنگی و مذهبی به اهالی روستاها کارهای عمرانی از جمله ساخت حمام،رنگ آمیزی مدارس و باز سازی مساجد و مدارس را نیز انجام دهند.

انتهای پیام/ت


۷ روستای جهرم میزبان جهادگران بسیجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد. اسبقیان معاون وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی (جون‌کنت‌ول)، آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت ها، انتخابی جام‌جهانی نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان