Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت از دستگیری یک سارق که ناقوس های یک کلیسا به ارزش چهار میلیارد ریال را در شهرستان بوئین و میاندشت سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛سرهنگ علیرضا طاهری گفت: در پی وقوع سرقت ناقوس های یک کلیسا در یکی از روستاهای شهرستان بوئین و میاندشت ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاه اش دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف ناقوس های سرقتی در مخفیگاه سارق افزود: ارزش ناقوس های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال اعلام شده است .

سرهنگ طاهری در پایان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد از مردم خواست، در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشکوک و ناشناس در اطراف محل زندگیتان و یا هر گونه موارد دیگر از طریق تماس با تلفن 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

توقیف وانت زامیاد با 99 کیلو گرم تریاک در شهرضا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار 99 کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت زامیاد و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت زامیاد مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 99 کیلو گرم تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد .

سرهنگ کریمی بیانکرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

سارق حرفه ای منازل نیمه ساز شاهین شهردستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز و کشف 150 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری بیان کرد: فرد دستگیر شده در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت 150 میلیون ریال اموال از منازل نیمه ساز و اماکن خصوصی شهروندان شاهین شهری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست ، برای اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز از نگهبانان مطمئن استفاده شود و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

سرعت عمل پلیس سارق حرفه ای موتورسیکلت را غافلگیر کرد
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت حین سرقت و کشف یک موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت موتورسیکلت شهروندان اصفهانی شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با راه اندازی گشت های آشکار و پنهان موفق شدند این سارق را شناسایی و هنگامی که قصد سرقت یک موتورسیکلت را داشت دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف یک موتورسیکلت سرقتی از این سارق بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انبار 9 میلیاردی لوازم پزشکی قاچاق لو رفت
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله لوازم پزشکی خارجی به ارزش 9 میلیارد ریال که در انباری دپو و آماده توزیع بود، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه ستار خسروی در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع یک محموله سنگین لوازم پزشکی در انباری کرده و قصد توزیع آن ها را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت .

وی اظهارکرد: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل یک محموله لوازم پزشکی خارجی کشف کردند.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه مالک محموله مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد، افزود: در این رابطه، یک نفر دستگیرو پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مسئول انتظامی از تحویل لوازم کشف شده به اداره گمرک خبر داد و بیان کرد: محموله مکشوفه از سوی کارشناسان 9 میلیارد ریال ارزش گذاری شده است .

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان خطاب به کلیه قاچاقچیان کالاو مفسدان اقتصادی جامعه گفت ، نیروی انتظامی و قوه قضائیه با قاطعیت تمام با این گونه افراد برخورد خواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری خودرو احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطری‌های احتکاری را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

کد خبر 6091116

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس