Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از معرفی 238 واحد و طرح تولیدی استان به بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات رونق تولید در سالجاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسینقلی قوانلو در چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 748 واحد و طرح تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که درخواست 238 واحد پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت 327 میلیارد تومان تسهیلات به بانکهای استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمع واحدهای معرفی شده به بانک‌ها تاکنون 4 واحد موفق به اخذ 58 میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند که از این حیث استان گلستان در سطح کشور در رتبه هفتم قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: امسال توسط دولت حدود 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی و نوسازی صنایع پیش‌بینی شده که تاکنون 134 واحد گلستانی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند.

قوانلو در پایان با اشاره به این‌که تاکنون 40 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شد، گفت: با تصمیمات این کارگروه توانستیم چراغ بسیاری از واحدهای تولیدی را که در مسیر رکود قرار داشتند روشن نگه داریم و از تعطیلی آنها جلوگیری کنیم.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود