Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره مخابرات کاشان با بیان اینکه دو هزار و ۴۲۸پورت جدید به مراکز مخابراتی در کاشان و روستاهای کاشان اضافه می‌شود، گفت: ۴۴۰ پورت اینترنت روستایی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، قاسمعلی سلوکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به خدمات اینترنت ارائه شده در روستاهای منطقه کاشان اظهار داشت: طرح تجهیزات اینترنت پر سرعت روستای رحق با ظرفیت 128 پورت تهیه و به زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مخابرات کاشان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته مخابراتی در روستای طاهرآباد این شهرستان افزود: در راستای گسترش خدمات مخابراتی و با پیگیری‌های مستمر این مدیریت طرح توسعه تجهیزات اینترنت پر سرعت طاهرآباد با ظرفیت 312 پورت تهیه، به زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

سلوکی با بیان اینکه اینترنت پر سرعت در شهر برزک کاشان راه اندازی میشود، خاطرنشان کرد: طرح توسعه تجهیزات اینترنت پر سرعت شهر برزک با ظرفیت 440 پورت تهیه، به زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اقداماتی شهری صورت گرفته در مورد افزایش تعداد مشترکین قابل استفاده از اینترنت تصریح کرد: در راستای گسترش خدمات مخابراتی در مرکز شهید مطهری روی کافوهای نوری 2 به میزان 256 پورت توسعه و بهره‌برداری شده و واگذاری اینترنت پر سرعت به متقاضیان به روز شد.

رئیس اداره مخابرات کاشان ضمن اشاره طرح توسعه پورت های مرکز مخابرات شهید قندی کاشان ابراز داشت: در مرکز شهید قندی کاشان روی کافوهای نوری یک، دو و سه به میزان 768 پورت توسعه و به بهره‌برداری رسیده و واگذاری اینترنت پر سرعت به متقاضیان به روز شد.

سلوکی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در مراکز امیرکبیر و مهماندوست کاشان بیان کرد: در مرکز امیرکبیر روی کافوهای نوری 17 به میزان 256 پورت و در مرکز شهید مهماندوست روی کافوهای نوری 5 به میزان 256 پورت توسعه و به بهره‌برداری رسیده و واگذاری اینترنت پر سرعت به متقاضیان به روز شد.

انتهای پیام/

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است