Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@13:58:34 GMT

پایان باجگیری های زنانه با تهدید اسیدپاشی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۷۶۰۹

رویداد۲۴-زن جوانی که به خاطر اخاذی مردی را تهدید به اسید پاشی کرده بود ، در شیراز به دام افتاد . سردار سرتیپ احمد علی گودرزی افزود: مرد 45 ساله ای با مراجعه به پلیس و با ارائه مستنداتی اعلام کرد، از زنی جوان که در فضای مجازی و فضای واقعی برایش دردسر ساز شده و او را تهدید به از هم پاشیدن زندگیش کرده، شکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان کرد، پنج سال پیش با دختر جوانی در شبکه های اجتماعی آشنا شدم و مدتی با او که خود را فردی نیازمند از نظر مالی معرفی می کرد، در فضای مجازی در ارتباط بودم.
گودرزی افزود: فرد شاکی مدعی شد که آن دختر جوان در مدت دوستی، به بهانه های مختلف از جمله بیماری مادرش، بدهی پدرش و تحصیل، از من طلب پول کرد اما پس از گذشت چند سال از او خواستم که به این رابطه پایان دهد اما وی مرا تهدید به افشای این رابطه کرد و مدتی در شبکه اجتماعی به تهدید و اخاذی از من پرداخت.
این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به اینکه متهم در مدت آشنایی با این مرد، مبلغ 10 میلیارد ریال از او اخاذی کرده، پرونده به شکل ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از بررسی و اقدامات فنی، متهم شناسایی و دستگیر شد.
گودرزی ادامه داد: این زن جوان، علت اقدام مجرمانه خود را تحصیل مال اعلام و بیان کرد، زمانی که مرد را فردی ساده لوح دیدم تصمیم به اخاذی از او گرفتم.
فرمانده انتظامی فارس گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قانونی معرفی و از آن طریق راهی زندان شد.
گودرزی، در مورد دوستی های اینترنتی و عواقب آن هشدار داد و افزود: دلبستگی های به وجود آمده در دوستی های اینترنتی، باعث سوء استفاده افراد فرصت طلب و سود جو می شود و به همین دلیل به شهروندان توصیه می شود که از برقراری اینگونه ارتباط ها و دوستی ها به شدت پرهیز کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» نوشته اعظم مهدوی به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) است.

داستان «همه‌ش مال جوجه باشه!» درباره دوستی است؛ چیزی که اگر بهترین چیز دنیا نباشد، حتما یکی از بهترین چیزهاست. قصه کوتاه کتاب هم با روز جشن تولد کرگدن کوچولو شروع می‌شود که کلی کادو و هدیه دریافت کرده اما جوجه کوچولو می‌گوید همه این‌ها مال منه!

جوجه این‌داستان در نهایت یاد می‌گیرد دوستی ارزش بیشتری دارد و باید بگوید همه این‌ها مال ماست! نه این‌که بگوید مال منه!

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6097081 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه