Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بسکتبال گرگان را متحول می‌کنم عنوان کرد تا پایان لیگ برتر سرمربی شهرداری خواهم بود.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – محمد صالحی: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ۲۴ مهر آغاز می‌شود و این در حالی بوده که هنوز تعداد تیم‌های حاضر در این مسابقات مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری گرگان قدیمی‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال کشور سال گذشته با هدایت محمدمهدی ایزدپناه در مکان نهم و پایانی جدول قرار گرفت تا یکی از ضعیف‌ترین نتایج تاریخ بسکتبال گرگان رقم بخورد.

مسئولان شهرداری گرگان برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، سیدزمان حسینی دستیار فصل گذشته ایزدپناه را جایگزین وی در راس کادر فنی کردند و تمرینات این تیم از مردادماه زیر نظر حسینی آغاز شده است.

با چهار بازیکن به توافق نهایی رسیدیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر به شرایط تمرینات این تیم اشاره و اظهار کرد: تمرینات تیم شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با حضور بازیکنان گرگانی به نام‌های ساسون آبرامیان، یاسین کلاسنگیانی، سروش بنی کریم، دانیال ایزدپناه، سعید صالحی، امیرحسین یعقوب پور، معین صفایی، آرمین صادقی، فرشاد دژستان، پوریا غنودی و خشایار علی اکبری آغاز شد که ۹ تای آنها با باشگاه قرارداد خواهند بست.

سیدزمان حسینی افزود: وحید اسلامی، مسعود سلیمانی، سامان طاهرپور و حامد حسین زاده بازیکنان غیر گرگانی هستند که به تمرینات ما اضافه شدند و توافقات نهایی با این چهار بازیکن انجام شده است.

وی تصریح کرد: آقایان ساعد کریمی و هادی دهقان دستیاران بنده هستند و آقای حسن طیبی هم سرپرستی تیم را بر عهده دارد و تمام کادر تیم بدون همکاری همدیگر چیزی را پیش نخواهیم برد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مدیران تیم همیشه سر تمرین ما حضور دارند و باید از مجموعه شورای شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان تشکر ویژه داشته باشم.

حمایت مسئولان خجالت زده ام کرد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا قراردادی با بازیکنان امضا شده است یا خیر، گفت: هنوز با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نکرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد نقاط ضعف‌مان در چند پست را برطرف کنیم و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند،

حسینی بیان کرد: با قرارداد بستن ۹ بازیکن گرگانی و چهار بازیکن ذکر شده، دو جای خالی باقی می ماندکه با بازیکنان خارجی یا داخلی پر خواهد شد.

وی در خصوص مبالغ قرارداد بازیکنان خاطرنشان کرد: من فقط بازیکن انتخاب می‌کنم و باشگاه برای بستن قرارداد و مسائل مالی تصمیم می‌گیرد، اما مسئولان تیم قول دادند تمام کم و کسری‌ها را هموار کنند و به قدری از من حمایت کردند که خجالت کشیدم.

وی یادآور شد: خوشبختانه باشگاه با بازیکنان و کادر فنی هیچ زاویه‌ای ندارد و رئیس شورای شهر گرگان هم تاکید کردند کردند به عنوان حامی پشت تیم خواهند بود.

معین صفایی و آرمین صادقی می‌توانند به ما کمک کنند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص شرایط بازیکنان بومی این تیم اظهار کرد: حضور ساسون آبرامیان در تیم قطعی نیست زیرا وی گفته بود مصدومیت ندارد و اگر تا یک ماه دیگر آماده نشود در لیست ما جایی نخواهد داشت.

حسینی افزود: سیاست ما بومی شدن تیم شهرداری است تا بازیکنان گرگانی کم کم به استانداردهای لیگ برتر نزدیک شوند و هر سال شاهد ارتقای آنها باشیم.

وی در خصوص حضور معین صفایی و آرمین صادقی که مدت زیادی از بسکتبال دور بودند، گفت: معین صفایی در پست یک بازی می‌کند و در این پست هیچ بازیکنی در گرگان مانند وی نداریم، صفایی و صادقی را در جام رمضان گرگان زیر نظر داشتم و احساس کردم اگر از لحاظ بدنی آماده باشد می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

وی تصریح کرد: برای هر دو بازیکن شرط گذاشتم که اگر تست بدنی آنها با موفقیت همراه باشد در لیست تیم جای می‌گیرند، البته این دو بازیکن سن زیادی ندارند و می‌توانند پنج سال دیگر برای بسکتبال گرگان بازی کنند.

گرگانی‌ها از بازیکنان تیم ملی آماده‌تر هستند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه گرگانی‌های حاضر در تیم از بازیکنان تیم ملی آماده‌تر هستند، اظهار کرد: از هواداران و رسانه‌ها می‌خواهم از تیم ما حمایت کنند و به بازیکنان روحیه دهند زیرا روی کمک هواداران و رسانه‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام.

حسینی اضافه کرد: اگر تیم مشکلی دارد این انتقاد به من وارد است و می‌خواهم که با بازیکنان تیم کاری نداشته باشند و فقط از من انتقاد کنند.

وی ادامه داد: چرا باید به ۱۲ تا ۱۵ بازیکن غیر بومی پول بدهیم، اگر تیم بومی داشته باشیم بسکتبال این شهر بیمه می‌شود و من بازیکنانی را آورده‌ام که چند سال کسی به آنها توجه نداشته و اینها سال به سال غربال خواهند شد.

وی یادآور شد: تا کنون هیچ مربی در تیم شهرداری گرگان این کار را انجام نداده و من نام این اقدام را تحول، دوره رنسانس و بازگشت به روزهای خوب بسکتبال می‌گذارم و پس از من هر کسی آمد این روند را ادامه دهد.

با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به جمع چهار تیم برتر می‌رسیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بودجه این تیم برای فصل جدید لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بودجه تیم شهرداری گرگان ۸۰۰ میلیون تومان است و اگر ۵۰۰ میلیون تومان دیگر به آن اضافه شوددر جمع چهار تیم برتر قرار می گیریم.

حسینی افزود: اگر شورای شهر قرار است بودجه تیم را افزایش دهد خواهش می‌کنم که برای این کار در حال حاضر اقدام کند زیرا کمک وسط فصل دردی از ما دوا نمی‌کند.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ قولی در خصوص افزایش بودجه به ما داده نشده اما زمزمه‌هایی مبنی بر کمک به تیم شنیده شده است.

مسئولان تضمین داده‌اند سرمربی شهرداری هستم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه عده‌ای در حال حاشیه سازی برای تیم هستند، گفت: متاسفانه در فضای مجازی صحبت‌هایی در خصوص تیم من شده که صحت ندارد، یک روز می‌گویند قرار است تیم ادغام شود، یک روز گفته می‌شود تیم به جای دیگر منتقل می‌شود و یک روز می‌گویند با تغییر شهردار و شورای شهر، مربی و بازیکنان هم تغییر می‌کنند.

حسینی افزود: این حاشیه‌ها توسط افرادی ایجاد می‌شود که معلوم الحال هستند اما ما قدرتمندانه کارمان را انجام می‌دهیم و مسئولان هم به ما گفته‌اند که پشت تیم هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما به طور قطع سرمربی تیم شهرداری گرگان در فصل جدید خواهید بود یا خیر، گفت: مسئولان باشگاه به من تضمین صد در صدی داده‌اند که سرمربی تیم هستم، بیش از یک ماه است که بالای سر تیم هستم و هشت ماه دیگر هم خواهم بود تا لیگ تمام شود.

حسینی تصریح کرد: سال دیگر هم اگر از من بخواهند سرمربی تیم شهرداری گرگان خواهم بود و تا زمانی که در این سمت باشم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

وی یادآور شد: البته تعلق خاطری وجود ندارد که حتما سرمربی شهرداری باشم زیرا اگر به عنوان کمک مربی هم در خدمت تیم باشم کارم را انجام می‌دهم زیرا شهرم را دوست دارم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتور تبریز پس از کناره گیری پاکو خمز از این تیم با شکست مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و جهارم لیگ برتر روبرو شد تا هواداران این تیم نسبت به عملکرد بازیکنان فعلی انتقادهای تند و تیزی را داشته باشند و به ماشین حمل بازیکنان این تیم پس از بازگشت از مازندران به تبریز نیز حمله کنند.

از این رو باشگاه خصوصی تبریزی‌ها در لیگ برتر به جای جریمه بازیکنان تیم تصمیم گرفت سرمربی سرخپوشان را هرچه زودتر انتخاب کند تا پس از مذاکره با یحیی گل محمدی سرمربی پیشین تراکتور و با نظر مستقیم او فعلا حمید مطهری را به عنوان مربی موقت و دستیار اول سرمربی در فصل آینده انتخاب کنند.

سیدمحسن حسینی مدافع پیشین تراکتور تبریز در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتخاب حمید مطهری به عنوان دستیار اول سرمربی نامعلوم فصل آینده سرخپوشان و همچنین هزینه‌های ارزی بسیار بالای تراکتور بدون کسب قهرمانی با پاکو خمز اظهار نظر کرد که در پی می‌خوانید:

قلب تبریز درد می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور با اشاره به نتیجه‌های پاکو خمز در تراکتور و جدایی ناگهانی‌اش از این تیم گفت: برایم عجیب است چرا همیشه باید رفتاری غیر حرفه ای قلب مردم تبریز و هواداران تراکتور را به درد آورد. من می‌گویم تراکتور قلب تبریز است و الان قلب این شهر درد می‌کند.

حسینی افزود: آقای زنوزی میلیون دلاری خرج کرد تا دیگر خبری از حاشیه‌ها و آقایی بازیکن در رختکن نباشد آن وقت باز هم می‌بینیم و می‌شنویم که بازیکن X در رختکن ارنج می چیند یا فلان دلال همه کاره تیم شده است. این برای اسم تراکتور خیلی تلخ و ناراحت کننده بوده است.

روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!

حسینی که از اتفاقات رخ داده حوالی تراکتور انتقادات تند و تیزی داشت در ادامه این مصاحبه نسبت به عدم موفقیت تراکتور در کسب قهرمانی در چند سال اخیر یادآور شد: تراکتور در دو فصل اخیر جزو بهترین تیم‌ها بوده است. می‌توانست برای قهرمانی سر بالا بیاورد اما چرا در حساس‌ترین مقطع اجازه نمی‌دهند این تیم به ساحل امن برسد. مگر می‌شود یک موضوع چندین و چند مرتبه تکرار شود که دودش تمام و کمال به چشم باشگاه بزرگ تراکتور برود.

مربی فوتبال کشور افزود: روز مرگ تراکتور در این فصل کم نبود. مگر می‌شود در ورزشگاه یادگار امام تبریز به راحتی چهار گل خورد و حرفی نزد. تراکتور در خانه با وجود هوادارانش قدرتی دارد که کمتر تیمی در ایران دارد. من واقعا برایم جای سوال است چرا اینقدر تراکتور اسیر نفراتی شده است که دلسوز این تیم نیستند.

حمید مطهری توانایی فنی بالایی دارد

حسینی درباره انتخاب حمید مطهری به عنوان مربی موقت تراکتور تصریح کرد: من فکر می‌کنم حساس‌ترین روزهای تراکتور است. باید تا پایان فصل حمایت کرد. هزاران دلار خرج خارجی‌هایی شد که فقط پول را هدف قرار داده بودند و اعتبار تیم مهم نبود. حالا باید به یک مربی با دانش داخلی هم بها داد. زمانی که در رده امیدها بودم آقای مطهری مربی ام بود. او خیلی به روز در حوزه علم فوتبال مطالعه دارد و با نوع نگاه خود همواره برای یکپارچگی تیم تلاش می‌کند.

او افزود: قطعا انتخاب حمید مطهری برای مربی موقت تصمیم خوبی است و من فکر می‌کنم توانایی ماندن در همین پست را هم دارد اما به هر حال سیاست‌های باشگاه باید مورد بررسی قرار بگیرد و نمی‌توان خارج از فضای باشگاه به راحتی در این خصوص اظهار نظر کرد.

پیشکسوت باید حمایت صحیح کند

حسینی در خصوص تخریب‌هایی که از سوی برخی افراد علیه بازیکنان و مدیران باشگاه صورت گرفته، یادآور شد: قوتی در تراکتور بازی کنید متوجه می‌شوید یک تیم چقدر در پوست و گوشت یک جامعه می‌تواند نفوذ داشته باشد. تراکتور دقیقا همان روح در جسم طرفدارانش است. شهر با بردن تراکتور خوشحال است و وقتی می بازد مغازه‌ها هم زودتر می‌بندند و حوصله هیچ کس را ندارند. من قبول دارم تراکتور مهم است اما مشکل اصلی را باید ریشه‌ای در خیلی از مواردی که غیر حرفه ای در داخل تیم برای سال‌های متوالی اخیر در حال تکرار است باید گرفت.

او افزود: اکنون ما در یک تیم دسته دومی فعالیت مربیگری می‌کنیم که آقای مرتضی اسدی و علی جلیلی دیگر پیشکسوتان تراکتور هم حضور دارند. آنجا درباره تراکتور خیلی صحبت می‌کنیم اما تنها به یک جمع بندی می‌رسیم که مکتب تراکتور همیشه امیدبخش است و هیچ کس نمی‌تواند آن را رد کند. حالا برای انتقاد هم مثل حمایت باید رفتار صحیح داشت.

کد خبر 6088115 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است