Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی عصر امروز در گردهمایی اعضای کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش قطب دو کشوری در مجتمع فرهنگیان شهرستان دماوند اظهار کرد: اعضای این کمیته باید دنبال ایجاد فضای کار در استان‌ها باشند.

وی افزود: باید فضای جدیدی در استان‌های کشور باز شود تا بحث نشر دین گسترش پیدا کند و پیچ‌های اداری برای جذب افراد به وجود نیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیهبا بیان اینکه در بخش‌های مختلفی فعالیت می‌کنیم، گفت: چند سالی است که حوزه نقد کتاب‌های آموزش و پرورش فعالیت داریم و این نقدها بروز می‌شود و این مسأله بسیار تأثیر دارد.

نبوی با اشاره به اینکه آموزش معلمان یکی از مسائل مهمی است که باید توجه جدی به آن شود، تصریح کرد: باید با استفاده از معلمان فضای جدیدی در آموزش و پرورش ایجاد شود و این نیاز دارد که خود معلمان دارای انگیزه باشند.

وی بیان کرد: سند مهندسی فرهنگی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خوابیده است؛ در حوزه علمیه در حال طراحی آموزش و پرورش متحول بر اساس سند تحول بنیادین هستیم؛ باید از ظرفیت‌های فکری آموزش و پرورش استفاده شود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیهبا بیان اینکه آموزش و پرورش در خدمت ورود افراد به جامعه نیست، بیان کرد: دختران و پسرانی که تربیت می‌شوند، کسانی نیستند که بتوانند زندگی را اداره کنند و این رویه باید تغییر جدی پیدا کند.

نبوی از کاهش 10 درصدی بودجه حوزه‌های علمیه در تمام بخش‌ها خبر داد و افزود: در ارتباط با اعتبارات طرح‌های هجرت و امین نیز ابلاغ شد تا 10 درصد از آن کاهش پیدا کند؛ با پیگیری‌های صورت گرفته از مجلس، 10 درصد این طرح‌ها کم نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه در کل کشور به اندازه یک اداره شهری آموزش و پرورش بودجه ندارد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد