Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان راهیان نور متشکل از خانواده های کارکنان ناجا استانهای گلستان و سمنان از یادمان شهدای مطلع الفجر در گیلان غرب بازدید کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مطلع الفجر ،در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رشادتهای رزمندگان اسلام کاروان راهیان نور خانواده های ایثارگران و شاغل ناجا استان های گلستان و سمنان از یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلانغرب بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین این بازدید مسئول اردویی و گردشگری بسیج شهرستان گیلانغرب به روایت گری رشادتهای رزمندگان در منطقه آوزین و یادمان شهدای مطلع الفجر پرداخت.

سعد اله شیرزدادی افزود: یادمان شهدای مطلع الفجر در منطقه عملیاتی و رزمگاه اوزین یکی از نقاطی بود که دشمن از چند محور بر ان تسلط اتش داشت و با هر تحرک نیروهای خودی از سه ناحیه به صورت همزمان زیر اتش قرار گرفت و نهایتا مرزداری و فداکاری رزمندگان ،دشمن را در این نقطه زمین گیر کرد.

این مسئول از رشادتهای رزمندگانی همچون سردار شهید صفر خوشروان، شهید ابراهیم هادی و دیگر شهدای این منطقه یاد و تصریح کرد: امروز باید همه ما به تاسی از راه شهدای عزیز ،ولایت مداری ، تعصب به ارمانهای انقلاب را در ترویج روز افزون فرهنگ جهاد و شهادت مورد توجه بیش از پیش قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب