Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ بله. (مشاهده ساير نسخه هاي Virtual CD)
دانلود نرم افزار ساخت درايو مجازي (براي ويندوز)
Virtual CD 10.7 Windows

بعضي از نرم افزار ها و يا بازي ها احتياج به ديسک براي اجرا دارند و بايد ديسک را در دستگاه قرار دهيد. اين کار علاوه بر وقت گير بودن در دراز مدت به دستگاه ممکن است آسيب وارد کند و استحلاک دستگاه بالا رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نرم افزار Virtual CD يکي از قدرتمند ترين نرم افزار هاي موجود جهت حل اين مشکل ميباشد که با استفاده از اين نرم افزار شما قادريد از کليه سي دي ها و دي وي دي هاي دلخواه خود اصطلاحا Image گرفته و با استفاده از درايو مجازي که باز توسط اين نرم افزار ايجاد ميگردد از فايل هاي Image تهيه شده استفاده نماييد.
از ديگر مزاياي اين نرم افزار امکان فشرده سازي فايل هاي Image ايجاد شده و محافظت از آنها با گذاشتن پسورد بروي آنها جهت استفاده شخصي و نيز رايت آنها ميباشد از توانايي هاي ديگر اين نرم افزار قابليت ايجاد بيش از 20 درايو مجازي بروي سيستم ميباشد.
از مزاياي ديگر اين نرم افزار هنگامي است که بعنوان مثال در يک محيط کاري يک سي دي موجود بوده که اکثر افراد در طول روز بارها با آن سي دي به نوعي سروکار دارند با استفاده از Virtual CD و با گرفتن تنها يک Image از آن سي دي ساير افراد قادرند از طريق شبکه داخلي از اين فايل به جاي سي دي استفاده نمايند.
در ادامه مطلب ميتوانيد تصاويري از محيط نرم افزار و ويژگي هاي آن را ببينيد و در صورت تمايل آن را از سايت سرزمين دانلود دريافت کنيد.





مهم ترين ويژگي هاي نرم افزار Virtual CD:
- فراهم نمودن بالاترين سرعت ممکن جهت دسترسي به محتويات سي دي ها و دي وي دي ها
- استفاده از سي دي ها و دي وي دي ها بدون نياز به DVDROM/CDROM
- امکان استفاده از نرم افزار در محيط شبکه
- امکان حفاظت از فايل هاي خروجي با گذاشتن پسورد
- قابليت ويرايش و رايت فايل هاي خروجي توسط نرم افزار
- قابليت فشرده سازي فايل هاي ايجاد شده
- ايجاد بيش از 23 درايو مجازي بروي سيستم
- سازگاري با کليه درايو هاي USB flash
مهم ترين تغييرات نسخه جديد 10.7:
- بهبود عملکرد کلي نرم افزار
- رفع برخي از اشکالات نسخه قبلي نرم افزار
نرم افزار ساخت درايو مجازي (براي ويندوز) - Virtual CD 10.7 Windows را دانلود کنيد:
دانلود نرم افزار (حجم 112 مگابايت)
تاريخ انتشار: 96/06/13
سيستم عامل مورد نياز: ويندوز 7, 8.1, 10
تست شده توسط سرزمين دانلود (توضيحات)
ساير نسخه هاي اين نرم افزار
ساير نرم افزارهاي درايو مجازي
راهنماي نصب و فعال سازي:
1. فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنيد.
(پسورد: www.sarzamindownload.com)
2. برنامه را نصب کرده و سپس اجرا نماييد.
3. وارد فولدر SeriaL شويد.
4. از اطلاعات موجود در فايل SeriaL براي رجيستر کردن برنامه استفاده کنيد.
لينک هاي راهنما:
آموزش عمومي نصب نرم افزار و بازي در ويندوز
آموزش رجيستر کردن برنامه ها با استفاده از سريال


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر صادقی معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی، از تجاری سازی سه محصول نوآورانه که با مشارکت پژوهشکده گوارش و کبد و شرکت‌های دانش بنیان تولید شده است، خبر داد.

وی افزود: نرم افزار کلین‌آپ به عنوان ابزار تشخیصی، یکی از محصولات نوآورانه پژوهشکده گوارش و کبد است که نمونه خارجی ندارد. این محصول با هدف غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان و بیماری‌های غیر واگیر قلبی و عروقی، کبد چرب و سلامت روان به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، خطر ابتلاء به سرطان‌های روده بزرگ که قابل پیشگیری‌ترین نوع سرطان است، سرطان معده، سینه، دهانه رحم، ریه و پروستات توسط این نرم افزار قابل ارزیابی است.

نرم‌افزار کلین‌آپ با به‌کارگیری از ظرفیت هوش مصنوعی، ابتلاء به این بیماری‌ها را خطرسنجی می‌کند.

صادقی اظهار کرد: کیت تشخیص همزمان آنتی ژن هیلکوباکتر پیلوری و خون مخفی در مدفوع نیز تنها محصولی است که به طور همزمان غربالگری معده و روده بزرگ را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این کیت نمونه خارجی ندارد و کاربری آسان، صرفه‌جویی در زمان، امکان استفاده خانگی، پایین بودن قیمت و تفسیر آسان از مزایای آن است.

معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی تصریح کرد: افراد پس از استفاده از نرم افزار کلین‌آپ، در صورت دریافت هشدار و خطرسنجی ابتلاء به بیماری‌های معده و روده بزرگ، می‌توانند برای بررسی دقیق‌تر از کیت کومبو استفاده کنند. این کیت در داروخانه‌ها موجود است.

صادقی در خصوص سومین محصول رونمایی شده، تصریح کرد: فورسپس بیوپسی و سایر تجهیزت مربوط به آندوسکوپی نیز با تکیه بر توان داخلی در پژوهشکده گوارش و کبد تولید شده که دارای استاندارد ISO است.

کد خبر 6091852

دیگر خبرها

  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر