Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با پاکسازي هاي صورت گرفته در محور شمال غرب، نيروهاي متحد توانستند خود را به 2 کيلومتري غرب شهر ديرالزور برسانند.
به گزارش مشرق، آخرين تحولات ميداني از عمليات شکست محاصره شهر ديرالزور حاکيست،نيروهاي ارتش سوريه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگيري هاي سنگين توانستند منطقه «مجبل الاسفلت» را به طور کامل پاکسازي کنند و 40 تن از تروريست هاي داعش را از پاي درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيروهاي سوري و مقاومت همچنين با پشتيباني جنگنده هاي روسي و سوري توانستند به سوي ميدان نفتي « المزرعه» پيشروي کنند و بخش هايي از اين منطقه راهبردي را از اشغال تروريست هاي داعش خارج کنند؛ ميدان نفتي « المزرعه» در غرب پايگاه زرهي 137 ارتش سوريه قرار دارد.
از سويي ديگر نيروهاي متحد موفق شدند با عقب راندن عناصر تروريستي، منطقه نظامي «تار السيرا» را در شمال ميدان نفتي «الزراعه» پاکسازي کنند و يک گام ديگر به شهر ديرالزور نزديک شوند.
با پاکسازي هاي صورت گرفته در محور شمال غرب، نيروهاي متحد توانستند خود را به 2 کيلومتر غرب شهر ديرالزور برسانند. خبرها حاکيست جنگنده هاي روسي و سوري به شدت مواضع تروريست هاي داعش را هدف قرار مي دهند تا راه براي پيشروي و شکست شدن محاصره شهر ديرالزور باز شود. در ساعات گذشته، جنگنده ها با انجام 80 عمليات، مواضع تروريست ها را در هم کوبيدند.

منابع محلي و ميداني در داخل شهر ديرالزور اعلام کرده اند صداي شليک گلوله ها و درگيري نيروهاي جبهه مقاومت با تروريست هاي داعش را در حومه غربي شهر به وضوح مي شنوند و در حالت آماده باش هستند تا به نيروهاي پيش تاز محلق شوند.
به گزارش مشرق، گروه تروريستي داعش همه با تمام قدرت وارد ميدان شده و همه توان خود را براي دور کردن نيروهاي جبهه مقاومت از غرب شهر ديرالزور به کار گرفته است؛ تروريست ها در دو ساعت گذشته 15 خودروي انتحاري به سمت نيروهاي مقاومت در حومه غرب پايگاه زرهي 137 ارتش ارسال کرده اند اما نيروهاي متحد با هوشياري کامل موفق شدند اين خودروها را قبل از رسيدن به مواضع خود منهدم کنند.
از سويي ديگر، عناصر تروريستي داعش تروريست هاي داعش که احتمال مي دهند گروهي ديگر از نيروهاي جبهه مقاومت و ارتش سوريه از محور غرب به شهر ديرالزور نزديک شوند، صدها تله انفجاري را کار گذاشته اند تا مانع ورود نيروهاي متحد به شهر ديرالزور شوند.
در حال حاضر، نيروهاي سوري و مقاومت در محور غربي، عمليات را براي پاکسازي شهر راهبردي « شولا» آغاز کرده اند و خود را به 17 کيلومتري اين شهر رسانده اند. مواضع نيروها در شهر « کباجب» هم به طور کامل تثبيت شده است.



به گزارش مشرق، نيروهاي سوري و مقاومت در محور غربي هم عملياتي را براي پاکسازي شهر راهبردي « شولا» آغاز کردند و دقايقي قبل پس از درگيري هاي سنگين توانستند اين شهر را از اشغال عناصر تروريستي داعش خارج کنند. خبرها حاکيست، عناصر تروريستي به سمت مزارع « بانوراما» و ميدان نفتي « التيم» در جنوب شرق حومه شهر ديرالزور عقب نشيني کردند؛ نيروهاي سوري و مقاومت در حال حاضر با ميدان بانوراما در جنوب شرق شهر ديرالزور 22 کيلومتر فاصله دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وی اعلام کرد که این باند وابسته به داعش در حال آماده سازی خود برای انجام یک حمله تروریستی در ترکیه بودند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشورش با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند