Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر آتن کشور یونان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات مقدماتی روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم میلاد رضا نژاد در دور نخست مقابل ولادمیر زابیوروتا از روسیه با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، رضا نژاد از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 54 کیلوگرم محمد حسینوند در دور نخست کنستانتینوس دامیاناکیس از یونان را با نتیجه 10 بر یک شکست داد اما در دور بعد مقابل توماس ریدجی توماس لووت از آمریکا با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این آمریکایی در دور بعد مقابل حریف گرجستانی، حسینوند از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 58 کیلوگرم محسن مدهنی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر ویت لبل از کشور چک را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ایوو ایلیف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم کانتر از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مدهنی امشب در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 11 بر 2 از سد کوزه ای تاشکیتا از ژاپن گذشته و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار سونو سونو از کشور هند است.

در وزن 63 کیلوگرم مصطفی کایدخورده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل روسلان حدیث اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم نیز راحت ساگیمبای از قزاقستان را 8 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کایدخورده در این دیدار مقابل اوتار آبولادزه از گرجستان با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد. حریف وی در دیدار فینال دیمیترو میروشنیک از اوکراین است.

در وزن 100 کیلوگرم سید مجتبی حسینی در دور نخست یوری ناکازاتو از ژاپن را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد وی در دور بعد ایگنات میلینوف از بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و در دور سوم نیز مهمت آتجی از ترکیه را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت اما امشب در مرحله نیمه نهایی مقابل کولتون شولتز از آمریکا با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

مسابقات شانس مجدد اوزان فوق صبح فردا (سه شنبه) و مسابقات رده بندی و فینال فرداشب برگزار می شود.

همچنین با توجه به برنامه رقابت ها، نفرات راه یافته به دیدار فینال، رده بندی و شانس مجدد صبح فردا مجددا وزن کشی خواهند کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و ۲ تیم در تعداد پیروزی ها یک بر یک شدند.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول، سوم و چهارم را به ترتیب با  ۲۳ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۰ و  ۲۸ بر ۱۸  پیروز شد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به الریاضی واگذار کرد.

 فینال سوم  این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ