Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@23:40:51 GMT

گیتی‌پسند به‌دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۱۴۰۷

گیتی‌پسند به‌دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال فردا(چهارشنبه) برگزار می‌شود تا بعد از آن مسابقات، برای حضور تیم ملی ایران در مسابقات داخل سالن آسیا تعطیل شود. بسیاری از تیم‌ها همچون هیات فوتبال قم، شهرداری ساوه، ارژن شیراز و پارسیان شهر قدس هنوز نتوانسته‌اند نتایج لازم را کسب کنند و این، آخرین هفته قبل از تعطیلات، مهلت مناسبی برای تیم‌هایی است که به دنبال اثبات شایستگی‌های خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بالای جدول سه تیم مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران اضلاع مثلث قهرمانی را تشکیل داده‌اند و برای جا نماندن از کورس، نمی‌خواهند امتیاز از دست دهند.

مس صدرنشین فردا در البرز باید رو در روی مقاومت قرار بگیرد. شاگردان بی‌غم، هفته گذشته با 9 گل از سد حریف قمی خود گذشتند اما در هفته یازدهم کار آسانی پیش رو ندارند چرا که مقاومتی‌ها بعد از یک برد خارج از خانه مقابل فرش آراء، انگیزه زیادی برای جبران نتایج ضعیف خود در ابتدای فصل پیدا کرده‌اند.

یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های هفته در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد. جایی که گیتی‌پسند رده دومی، میزبان فرش آرای رده چهارمی است. شاگردان علی افضل در گیتی‌پسند هر چند همچون فصل پیش نتوانسته‌اند صدرنشین بلامنازع باشند اما موفق به حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود تا هفته دهم شده‌اند.

شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات دریایی تهران نیز در حالی میزبان آتلیه قم خواهند بود که فاصله 6 امتیازی تا صدر جدول دارند.

تاسیسات دریایی و آتلیه در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم، دو باخت تا هفته دهم در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. با این حال تبعات باخت در این بازی برای قمی‌ها سنگین‌تر از تاسیساتی‌ها خواهد بود. چرا که در صورت باخت از رتبه پنجم تا نهم ممکن است سقوط کنند اما تاسیسات دریایی در هر حال رتبه سوم را در اختیار خود خواهد داشت.

برنامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال:

چهارشنبه 15 شهریور- ساعت ۱۸:۰۰

شهروند ساری - پارسیان شهر قدس
تأسیسات دریایی - آتلیه طهران قم
آذرخش بندرعباس - مقاومت قرچک
مقاومت البرز - مس سونگون ورزقان
لبنیات ارژن شیراز - شهرداری ساوه
گیتی‌پسند اصفهان - فرش آراء مشهد
هیات فوتبال قم - حفاری اهواز.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر

قهرمان باز هم از شکست فرار کرد.

طرفداری | بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

اطلاعات بازی بایرلورکوزن و اشتوتگارت تاریخ برگزاری: شنبه 27 آوریل ۲۰۲4 | 8 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 20:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم بای آرنا، لورکوزن بستر برگزاری: هفته 31 بوندسلیگا - فصل 24-2023 داور بازی: فلیکس زوایر گلزنان بایرلورکوزن: امین عدلی 61'، روبرت آندریش 6+90' گلزنان اشتوتگارت: کریس فوریش 47'، دنیز اونداف 56'

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان