Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج داود کریمی همزمان با ایام شهادت این فرمانده شهید در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

محمدصادق کریمی فرزند شهید حاج داود کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر توضیح داد: مراسم بزرگداشت حاج داود کریمی روز جمعه ۱۷ شهریورماه در قطعه ۲۹ بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. در این مراسم جمعی از همرزمان، دوستان و پیشکسوتان جهاد و شهادت حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید داود کریمی از اعضای اصلی تشکیل دهنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عضو هیأت مرکزی سپاه تهران بود که با شروع جنگ به منطقه جنوب رفت و مسئول عملیات جنوب شد و سپس به جبهه غرب رفت و بر پایه آموخته‌هایش در لبنان مسئول آموزش نظامی سپاه شد. سپس مدتی کوتاه‌تر از یک سال فرمانده سپاه تهران بود و مدتی نیز در بنیاد شهید(دوران دفاع مقدس) فعالیت کرد.

کریمی گفت: حاج داود درعملیات «والفجر۸» که از سوی جهاد سازندگی به عنوان نیروی داوطلب به منطقه «فاو» رفته بود بر اثر حمله دشمن، شیمیایی شد. پزشکان آلمانی تشخیص داده بودند بیماری او ناشی از مسمومیت شیمیایی حاصل از گازهایی است که در جنگ به کار رفته بود. آنها نوع گازهای شیمیایی را هم مشخص کرده بودند. سرانجام، سردار کریمی در روز ۱۵ شهریورماه ۱۳۸۳ بر اثر جراحات ریوی ناشی از استشمام گازهای شیمیایی به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، زهد، تقوای حاج داود کریمی زبانزد خاص و عام بود به گونه‌ای که همین عامل سبب شد تا روز تشییع پیکر این سردار را «یوم‌الحسرت» بنامند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دانشجو از «شهادت یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه» خبر داد.

این خبرگزاری نوشت: شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه اسلام در اثر حملات هوایی شب گذشته به مناطقی در شرق سوریه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد
  • شهادت مستشار سپاه در سوریه
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز