Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين که کشور از برخوردهاي غير واقع بينانه و تند گذشته به آرامش رسيده است، گفت: امروز آرامش خاصي در جامعه حاکم شده که اين فضا نشان دهنده بلوغ سياسي در جامعه است.

اکبر رنجبرزاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايرنا افزود: ما همه معتقديم که کشور از شرايط تند و برخوردهاي غير واقع بينانه خارج شده است و امروز گروه هاي مختلف با يکديگر تعامل و ارتباط بيشتري دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: امروز تمام گروه ها و جناح هاي سياسي به اين نتيجه رسيده اند که بايد تمام اقدامات را در راستاي چشم انداز و آباداني کشور پيگيري کنند و گروه ها و جناح هاي مختلف فقط بدنبال مسائل خاص خود نباشند بلکه مسايل مردم و رشد و توسعه کشور را دنبال کنند.
نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: در گذشته شايد اين گونه تلقي مي شد که زماني فردي يا گروهي به جايگاهي مي رسيد تمايل گروه هاي رقيب اين بود که به مقصد نرسد.
رنجبرزاده با بيان اين که امروز همه به يک بلوغ سياسي رسيده اند و کشور آرامش سياسي خاصي را تجربه مي کند، تصريح کرد: عامل بازدارندگي در روند جناح هاي سياسي کمتر ديده و بيشتر جنبه هاي حمايتي ديده مي شود و اين بسيار ارزشمند است.
وي افزود: در اين راستا سخنراني ها و جهت گيري هاي رئيس جمهوري در آرامش فضا بي تاثير نبود، ايشان در سخنراني خود در مجلس اعلام کرد که در کابينه از همه گروه ها و جناح هاي سياسي استفاده مي کند و در کابينه اش از تندروهاي دو جناح جايي ندارند، اين حرف بسيار بزرگي است که از سوي رئيس جمهوري مطرح شد و جامعه را به سمت آرامش سوق داده است.
عضو هيات رييسه مجلس تاکيد کرد: با اين سخنان رئيس جمهوري حتي کساني که موضع گيري فکريشان سمت ديگري بود ديگر نوک پيکان را سمت دولت نمي گيرند و در راستاي سازندگي و دلسوزي گام بر مي دارند، موضع گيري هاي دولت و اعضاي هيات دولت نيز نسبت به دولت قبلي از حالت تند سياسي خارج شده و حالت تعادل گرفته است.
رنجبرزاده تاکيد کرد: فضاي آرام بخش سياسي بعد از انتخابات که ساليان قبل ممکن بود چندين سال به طول انجامد تا اين شرايط ايجاد شود در دو ماه حاصل شد و کشور به آرامش سياسي رسيده است که اين نشانه بلوغ سياسي گروه ها و مردم است.
وي با يادآوري اين که امروز از التهاب هاي پس از انتخابات خبري نيست و به حداقل رسيده است، اظهارکرد: در ادوار گذشته انتخابات و حتي عزل و نصب ها شاهد برخي التهاب ها بوديم که امروز ديگر شاهد آن نيستيم، اين فضاي بسيار ارزشمندي است که در فضاي سياسي جامعه ايجاد شده است.
رنجبرزاده گفت: البته بايد فضاي نقدهاي سازنده در کشور باز باشد تا کشور به رشد و پيشرفت برسد.
سيام**9121 **1336
خبرنگار: سميه لاري**انتشار:مهرنوش خانزائي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی