Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام عتبات دانشجویان از چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶ خبر داد و گفت: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات تا ۳۰ شهریور ۹۶ ادامه خواهد داشت.

ذوالفقار یزدان مهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور تقویت و گسترش نشاط فرهنگی و معنوی دانشجویان و حمایت مالی جهت سفر به عتبات، و پیرو تفاهم نامه منعقد شده بین صندوق رفاه دانشجویان و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، میزان وام دانشجویان مجرد به ۱۰ میلیون ریال (یک میلیون تومان) و دانشجویان متاهل ۱۵ میلیون ریال (یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: همچنین امکان پرداخت وام به هریک از زوجین در صورتی که هر دو دانشجو باشند میسر است از این رو ثبت نام دانشجویان متقاضی برای وام عتبات از فردا چهارشنبه، ۱۵ شهریور ۹۶ آغاز شده و تا ۳۰ شهریور ۹۶ در نیمسال دوم سال تحصیلی۹۷-۹۶ انجام می گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.

طبق مصوبه دولت، با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آئین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به یک و نیم گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کد خبر 6091894 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط