Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مسابقات کارمندان دولت استان قزوین در 6 رشته ورزشی با شرکت 600 کارمند از 45 دستگاه‌ اجرایی استان در 2 بخش مردان و زنان برگزار شد.
در پایان مسابقات آمادگی جسمانی بانوان، تیم مدیریت درمان استان موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.
در این رقابت ها که هشت تیم حضور داشتند، تیم اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین دوم شد و تیم اقتصاد و دارایی بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در پایان رقابت های تنیس روی میز بانوان کارمندان دولت استان قزوین، تیم علوم پزشکی قزوین موفق شد با شکست تیم اقتصاد و دارایی به عنوان قهرمانی تیمی این رقابت ها دست یاید.
در این رقابت ها که در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شد، تیم دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) نیز بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش انفرادی این مسابقات نیز خدیجه قلی پور از پارک علم و فناوری و وحدت خمسه از دانشگاه علوم پزشکی اول و دوم شدند و فاطمه حسین خانی و خدیجه افشار نیز از همین دانشگاه به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در پایان رقابت های تنیس روی میز آقایان نیز تیم توزیع نیروی برق موفق شد عنوان قهرمانی تیمی این رقابت ها را از آن خود کند.
در این رقابت ها که در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شد، تیم توزیع نیروی برق قهرمان، تیم تامین اجتماعی نایب قهرمان و تیم های بانک ملت و مدیریت درمان استان به صورت مشترک سوم شدند.
رقابت های انفرادی تنیس روی میز آقایان نیز در حال پیگیری است.
در رقابت های والیبال بانوان،تیم تامین اجتماعی استان موفق شد به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد و جواز حضور در رقابت های قهرمانی کشور را کسب کند.
در این رقابت ها که در سالن ورزشی دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره)برگزار شد، تیم تامین اجتماعی در فینال مقابل تیم صدا وسیما به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
در رقابت های طناب کشی بانوان که با حضور هفت تیم در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد، تیم برق منطقه ای زنجان، تیم اقتصاد و دارایی و تیم بنیاد شهید به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود ساختند.
نتایج مسابقات دارت و فوتبال کارمندان دولت و رقابت های انفرادی متعاقبا بعد از پایان رقابت ها اعلام خواهد شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین ناکامی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات کاراته وان ترکیه، تماشای رایگان دیدار شمس‌آذر - تراکتور در قزوین و معرفی برترین‌های مسابقات والیبال دسته‌جات آزاد قزوین اهم اخبار ایسنا از ورزش قزوین است.

 بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در مرحله مقدماتی با ۲ برد و یک باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت. لیلا برجعلی دیگر ملی پوش استان هم برای رقابت با حریفان به مصاف کاراته‌کاهای پرتغال، اسکاتلند و سوئیس‌ می‌رود.

کامبیز کاکاوند و حمیدرضا داوری هم داوران استان هستند که در این رقابت‌ها برای قضاوت حضور دارند. مسابقات کاراته وان ترکیه تا ۲۸ اسفندماه در ترکیه پیگیری خواهد شد.

تماشای رایگان دیدار شمس‌آذر - تراکتور در قزوین

هواداران شمس‌آذر و هواداران تیم مهمان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت‌فروشی الکترونیک باشگاه، بلیت دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر بین تیم‌های شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را تهیه کنند.

با تصمیم باشگاه شمس‌آذر، تهیه بلیت برای هواداران میزبان و مهمان رایگان است. با اعلام باشگاه شمس آذر برای هر کد ملی، یک بلیت با بارکد یکتا صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در سامانه بلیت‌فروشی سه ظرفیت «میزبان، مهمان و بانوان» برای تهیه بلیت تعریف شده است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز ۲۷ اسفند به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

معرفی برترین‌های مسابقات والیبال دسته‌جات آزاد قزوین

در رقابت‌های والیبال دسته‌جات آزاد قزوین که با عنوان بزرگداشت محمد گرامی پیشکسوت والیبال استان برگزار شد، تیم فرش ژاله بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها فرش ژاله با نتیجه ۳ بر یک مقابل نظام مهندسی قزوین صاحب برتری شد و سکوی نخست را تصاحب کرد.

تیم‌های کاشی سورنا قزوین و زرتاج آبیک هم به طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رنکینگ جهانی تنیس روی میز| سقوط آزاد نوشاد، خروج عالمیان از جمع ۵٠ نفر اول
  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • معرفی سه پینگ‌پنگ‌باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک
  • مسیر حضور ملی‌پوشان تنیس روی میز برای کسب سهمیه المپیک
  • معرفی 3 ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد