Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز اسودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، درخواست‌های 444 واحد تولیدی مطرح شد و کل مصوباتی که این 444 واحد داشتند، یک هزار و 79 فقره است.

وی تصریح کرد: 15 درصد از مصوبات در بحث تأمین مالی بود و 31 درصد به تسهیلات مربوط می‌شود؛ از هفت یا هشت سال پیش که طرح بنگاه‌های زودبازده اجرایی شد، این گرفتاری اتفاق افتاده است و بالاترین مشکل ما در بحث تسهیلات بانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: بحث امور زیرساخت‌ها، انرژی، شبکه و محیط‌زیست 17 درصد درخواست‌های واحدهای تولیدی است.

اسودی بیان داشت: امور مالیاتی 15 درصد، امور مربوط به تأمین اجتماعی 11 درصد و دیگر امور سرمایه‌گذاری هم 11 درصد درخواست‌ها را تشکیل می‌دهد.

وی گفت: بالاترین فعالیت‌ها مربوط به تأمین و رسیدگی به وضع تسهیلات و سپس امور مربوط به زیربناهاست که به آب، برق، گاز، انرژی، مالیات، تأمین اجتماعی و ... برمی‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: از مجموع واحدهایی که پرونده آنها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده، 54 درصد به‌طور کامل اقدام شده و 46 درصد آن در دست اقدام است.

اسودی بیان کرد: پرونده‌های در دست اقدام به نحوی است که ما پرونده را به بانک فرستاده‌ایم و بانک مدارکی را می‌خواهد که باید ارائه و سپس اقدام شود.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل