Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اردلان شجاع کاوه، با دعوت از منتقدین، خبرنگاران و عکاسان، اولین اجرا از واپسین اثر خود را به اصحاب رسانه تقدیم می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، اولین اجرای نمایش «بازی بی‌پایان» نوشته‌ الیزا اورامی و با کارگردانی اردلان شجاع کاوه در روز چهارشنبه، 15 شهریورماه- ساعت 19- ویژه‌ منتقدان، خبرنگاران و عکاسان به صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه‌ داستان این نمایش آمده است: مردی در خلوت خود، در توهم و گناه، غوطه می‌خورد. او مراقبت می‌خواهد و صبر. پرستاری طلب می‌کند. پرستار می‌آید با کوله باری از خاطره و رنج، می‌ترسد و می‌ترسیم و گاه می‌خندیم به سرنوشت پر از اختیارمان!

در این نمایش خسرو شهراز، الیزا اورامی و دیانوش آصف وزیری به ایفای نقش می‌پردازند.

یادآور می‌شود نمایش «بازی بی‌پایان» با کارگردانی اردلان شجاع کاوه از 15 تا پایان شهریورماه- ساعت 19- در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری میزبان تماشاگران خواهد بود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره تلفن 09033411993 تماس بگیرند یا به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.   حواشی مورد برسی در این جلسه به شرح زیر است:   ۱- دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم کاله مازندران.   ۲- دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم لیموندیس شیراز   ۳ - دعوت از محمد هادی لکزایی در خصوص رفتار نا‌مناسب در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی در دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان   ۴- دعوت از بازیکنان تیم مهرام، سجاد مشایخی و الایجا هولمن در خصوص حواشی پایان بازی با تیم صنعت مس کرمان   ۵- دعوت از احسان دلیرزهان در خصوص رفتار نامناسب در جریان بازی با تیم طبیعت    ۶ - دعوت از امیر مهدی قانع و علیرضا ناصری در خصوص حواشی بازی با تیم پالایش نفت ابادان   ۷- دعوت از علی آرزومندی و محمد سیستانی در خصوص حواشی پایان بازی در دیدار تیم‌های مهرام و صنعت مس کرمان

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبزها در آخر هفته تلویزیون
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • با شروع اردیبهشت به تماشای قدیمی‌ترین بارش شهابی بنشینید
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم