Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@16:56:57 GMT

خبر خوش وزیر راه برای اقشار کم‌درآمد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۳۳۱۹

خبر خوش وزیر راه برای اقشار کم‌درآمد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، عباس آخوندی با بیان اینکه بخشی از افرادی که برای تأمین مسکن خود با مشکل روبرو هستند، گروه‌های کم‌درآمد جامعه هستند، اظهار داشت: این گروه‌ها یا تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند یا تحت پوشش سازمان بهزیستی و یا تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و تعداد بسیار کمی نیز تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی طرح مسکن مهر آغاز شد، قرار بود تنها مسئله گروه‌های کم‌درآمد را حل کند اما کسانی در این طرح ثبت‌نام کردند که به هیچ وجه مشمول آن نبودند، از این رو، ما به جای اینکه دوباره یک صف بی‌جهت درست کنیم، آمده‌ایم به سازمان‌هایی که وظایف اجتماعی دارند، اعلام کرده‌ایم که خودتان مشکل مسکن گروه‌های تحت پوشش خود را حل کنید.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: کاری که ما می‌توانیم به عنوان دولت انجام دهیم این است که برای ساخت این واحدهای مسکونی تسهیلات و زمین در اختیار بنیاد مسکن قرار دهیم و معتقدیم امام‌خمینی (ره) برای همین گروه این بنیاد را تأسیس کردند و از این رو به فرمان و حساب 100 حضرت امام (ره) برگشته‌ایم و بنیاد مسکن را برای حل این مشکل محور قرار داده‌ایم.

آخوندی تأکید کرد: خبر خوشی که برای گروه‌های کم‌درآمد داریم این است که سالی 100 هزار واحد مسکونی در قالب این طرح در برنامه داریم و امسال احداث 100 هزار واحد مسکونی اول را برای گروه‌های کم‌درآمد عملیاتی خواهیم کرد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2982443923317851597 برچسب‌ها : گروه‌های کم‌درآمد مسکن مهر خبر خوش وزیر راه برای اقشار کم‌درآمد بنیاد مسکن لینک کوتاه : اخبار مرتبط ۱۱۰ هزار واحد مسکن مهر متقاضی ندارد دوشنبه 13 شهریور 1396 20:42

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها خانواده مرموز رهبر کره‌ شمالی + عکس کره شمالی: کره‌جنوبی را خاکستر می‌کنیم شرطی که همسر بهاره رهنما برای ازدواجش گذاشت (فیلم) تجاوز معلم زن به شاگردش + عکس خودروی حمل پیکر شهید حججی +عکس کشف مشروبی با براده‌های طلا ! +عکس بازگشت شهیدی که سوژه یکی از ماندگارترین تصاویر دفاع مقدس بود +عکس 15 تصویر حیرت‌انگیز از دید پهپاد‌ها + عکس روش جدید برای درمان کمردرد خواستگاری به شیوه عجیب لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها قیمت مدل 512 گیگابایتی آیفون 8 به 1199 دلار می‌رسد؟! + عکس خواستگاری به شیوه عجیب موتورسوارهای افیونی و خانه های پُر از خماری حذف مناطق آزاد تاثیر زیادی بر کاهش قاچاق ندارد / تشدید اقدامات نظارتی در مبادی ورودی کشور ورود مجلس به پرونده برنج آلوده/ احتمال تحقیق و تفحص از وزارت کشاورزی و بهداشت روش جدید برای درمان کمردرد خانواده مرموز رهبر کره‌ شمالی + عکس 15 تصویر حیرت‌انگیز از دید پهپاد‌ها + عکس خیابان انقلاب تهران در بغداد +فیلم حیوانات گرفتار در دام‌های متفاوت +عکس آخرین مطالب همه سایت 10:31 خبر خوش وزیر راه برای اقشار کم‌درآمد 10:09 قیمت مدل 512 گیگابایتی آیفون 8 به 1199 دلار می‌رسد؟! + عکس 10:09 رفتار عجیب پرتوهای نور 10:09 برنامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در رقابت های مختلف جهان 10:08 شاه ماهی رئال مادرید در تور بارسلونا / ایسکو هم خائن می شود؟! 10:08 عوارض جبران ناپذیری که جراحی‌های زیبایی به همراه دارد! 10:08 کنایه مهراب قاسمخانی به عشاق ایرانی + عکس 10:07 بازیکن سیگاری بارسلونا کیست؟ / هر وقت بخواهم می کشم! +عکس 10:07 فرآورده‌های فرعی گوشت چه فواید و مضراتی دارند؟ 10:06 ارادت خواننده معروف به شهید حججی +عکس فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی