Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت : تامین منابع مالی یکی از مشکلاتی بود که باعث شد افتتاح میدان آزای به عقب بیفتد ولی امیدوار هستیم که طبق وعده ها در 2 ماه آینده ما شاهد افتتاح میدان آزادی باشیم .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اکبر مشرفی عضو شورای اسلامی شهر کرمان در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی آرمان کرمانبا اشاره به بازگشایی مسیرهای روگذر میدان آزادی اظهار داشت : میدان آزادی طبق برنامه زمان بندی قرار بود که در تاریخ 17 مهرماه 96 بازگشایی شود ولی ما در روز گذشته شاهد بازگشایی روگذرهای این میدان توسط مسئولین بودیم واکنون طبق برنامه ای که وجود دارد حدود 2 الی 3 ماه دیگر هم باید زیرگذرهای این میدان افتتاح شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : تامین منابع مالی یکی از مشکلاتی بود که باعث شد افتتاح میدان آزای به عقب بیفتدولی امیدوار هستیم که طبق وعده ها در 2 ماه آینده ما شاهد افتتاح میدان آزادی باشیم .

این عضو شورای شهر کرمان در رابطه با سایر پروژه های در حال انجام در شهر کرمان ، خاطر نشان کرد : میدان آزادی اولین پروژه ای بود که در شهر کرمان شروع شد و مابقی پروژه ها حدود یکسال و نیم بعد از میدان آزادی شروع به کار کرده اند و امیدواریم این پروژه ها به ترتیب به اتمام برسند .

مشرفی عنوان کرد : اکنون پروژه ولیعصر نیز در حال اتمام است و امیدواریم 2 الی 3 ماه آینده به بهره برداری برسد زیرا هم اکنون سیگمنت ها این پروژه گذاشته شده و آماده بهره برداری می باشند ؛ سیگمنت سازی در قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام است زیرا اصل سیگمنت سازی باید در کارخانه ها انجام شود و در انتها گذاشتن این سیگمنت ها وقت گیر نیست .

وی ادامه داد : بعد از میدان آزادی احتمالا میدان ولیعصر به پایان می رسد و بعد از آن نیز امیدواریم ما بقی پروژه هایی که با فاصله از میدان آزادی شروع شده اند به اتمام برسند .

عضو شورای شهر کرمان در رابطه با عملکرد قرارگاه خاتم الانبیاء تصریح کرد : قرار گاه خاتم الانبیاء برای انجام کار خود مشکل خاصی را ندارد و بیشترین مشکل در این پروژه ها از پرداخت های شهرداری به قرارگاه می باشد که به موقع انجام نشده است .

مشرقی در پایان اظهار کرد : اما با وجود پرداخت های نامناسبی که صورت می گرفت باز قرارگاه خاتم الانبیاء کار خود را تداوم داد ؛ حال امیدواریم امسال با توجه به وضعیت خوبی که در اقتصاد به وجود می آید پرداخت ها به قرار گاه بهتر صورت گیرد تا بتواند قراردادهای خود را انجام دهد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم