Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:31:50 GMT

تنها اپلیکیشن نصب‌شده روی گوشی ترامپ چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۴۶۶۱

روی آیفون رئيس جمهور آمریکا یک اپ مفید سوار شده وآن هم توییتر است. همه کاربردهای دیگر به دلایل امنیتی مسدود شده‌اند. حتی مرورگر وب روی این گوشی هوشمند عمل نمی‌کند. یعنی ترامپ که از لپ‌تاپ استفاده نمی‌کند، برای اینکه بتواند یک مقاله را بخواند، باید از دستیارش بخواهد که آن را برایش چاپ کند.

سرویس بین‌الملل فردا: مرورگر وب در گوشی هوشمند رئیس جمهور آمریکا به وسیله قفل کودک مسدود شده و برای همین وقتی ترامپ می‌خواهد مقاله‌ای را بخواند باید از دستیارانش بخواهد آن را برایش چاپ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سایت خبری دویچه‌وله فارسی درباره تغییر تلفن همراه دونالد ترامپ از زمان رسیدن به پست ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا نوشت:

«زمانی که دونالد ترامپ کار خود را به عنوان رئيس جمهور آمریکا آغاز کرد از او انتقاد می‌شد و برخی هم او را مسخره می‌کردند، چون او از گوشی هوشمند سامسونگ گالاکسی اس۳ استفاده می‌کرد. این مدل گوشی هوشمند قدیمی به شمار می‌رفت و به لحاظ امنیتی در سطح انواع جدیدتر گوشی‌های هوشمند نبود.

از آنجایی که رئیس جمهور آمریکا می‌تواند هدف خوبی برای هکرهایی با علائق گوناگون باشد، ترامپ سرانجام راضی شد که گوشی هوشمندش را عوض کند و حال او صاحب گوشی هوشمندی شده که به گزارش "Business Insider"، برای انجام کارهایی محدود تنظیم شده است.روی آیفون رئيس جمهور آمریکا یک اپ مفید سوار شده وآن هم توییتر است. همه کاربردهای دیگر به دلایل امنیتی مسدود شده‌اند. حتی مرورگر وب روی این گوشی هوشمند عمل نمی‌کند. یعنی ترامپ که از لپ‌تاپ استفاده نمی‌کند، برای اینکه بتواند یک مقاله را بخواند، باید از دستیارش بخواهد که آن را برایش چاپ کند.

جالب است که طبیعتا این مسئله به همکاران ترامپ تا حدی قدرت می‌دهد تا بر آنچه رئیس جمهور آمریکا از رسانه‌ها می‌خواند تاثیر بگذارند. گفته می‌شود که جان اف. کلی، رئیس دفتر کاخ سفید، از این موضوع استفاده کرده تا برخی مطالب رسانه‌های دست راستی مثل Breitbart را که مورد علاقه و زیر نظر استیو بنن، مشاور ترامپ است، از دسترس او دور نگاه دارد.»

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش فارس به نقل از پولتیکو، رابرت اف. کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم. ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود.

کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است.

دموکرات‌ها نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت.

با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است.

هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند.

کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟