Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، این کشور در صورت نیاز، به گسترش سامانه ضدموشکی آمریکا در کره جنوبی واکنش نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در یک نشست خبری در چین به خبرنگاران گفت: توسعه سامانه ضد موشکی آمریکا در کره جنوبی سوالاتی را درباره واکنش و نیز تعادل قدرت با روسیه برمی‌انگیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اظهارارت در پی اطلاعیه سئول درباره استقرار واحدهای بیشتری از سامانه ضدموشکی آمریکا موسوم به تاد در خاک کره جنوبی پس از آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی صورت می‌گیرد.

این سامانه موشکی تاکنون همچنین باعث ایجاد تنش‌های دیپلماتیک میان کره جنوبی و چین شده‌است چرا که پکن معتقد است رادار این سامانه می‌تواند فعالیت‌های چین را نیز رصد کند.

روسیه و چین که رقبای دیرینه یکدیگر هستند و به نظر می‌رسد بر سر مسئله کره شمالی به زمینه‌های مشترکی دست یافته‌اند، از اقدامات آمریکا در نظامی‌سازی شبه جزیره کره انتقاد کرده‌اند.

روابط میان مسکو و واشنگتن، هفته گذشته پس از آنکه دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، روسیه را مجبور به تعطیلی کنسولگری‌اش در سانفرانسیسکو و نیز کاهش حضور دیپلماتیک این کشور در واشنگتن و نیویورک کرد، بیش از پیش وخیم شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • آمریکا: اولویت اصلی ما استقرار صلح است
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا