Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هیات داوری بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی با یک تغییر در اعضا خود به ارزیابی نمایشنامه‌های این بخش می‌پردازد.

عباس جهانگیریان به دلیل مشکلات شخصی از همراهی در هیات داوران این بخش از جشنواره پوزش خواست و با تصمیم دبیر دوره بیست و چهارم، گیتا داوودی از هنرمندان و نویسندگان تئاتر کودک و نوجوان به عنوان عضو هیات داوران معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوودی علاوه بر داوری و کسب جوایز از چندین مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی در جشنواره‌های مختلف آثار موفقی همچون چند صندوق شادی، مش مش قلی خان، پیر بابا و شمع سحرآمیز، یه شهر بی‌پرنده و بسیاری دیگر از نمایشنامه‌های کودک و نوجوان را به رشته تحریر در آورده است.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی در آذر ماه 1396 در استان همدان برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری

مقامات کمیته داوران فوتبال اسپانیا به وقوع چندین مورد آفسایدگیری اشتباه در جریان بازی‌های فصل جاری لالیگا اعتراف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل جاری لالیگا از نظر کیفیت قضاوت‌ها، بدون شک یکی از ضعیف‌ترین و پرحاشیه‌ترین فصول تاریخ این رقابت‌ها بوده است. نبود فناوری خط دروازه از یک سو و آفساید‌گیری‌های وسواس‌گونه اعتراض بسیاری از تیم‌ها را به همراه داشته است. شاید مهمترین آنها اتفاقی بود که دو هفته پیش در ال‌کلاسیکو به ضرر بارسلونا رخ داد؛ وقتی که داوران عبور توپ شلیک شده از سوی لامین یامال از خط دروازه رئال مادرید را ندیدند.

دامنه این اشتباهات آنقدر گسترده بوده که واحد فنی کمیته داوران فوتبال اسپانیا را مجبور به اعتراف به اشتباه کمک داوران ویدئویی (VAR) در زمینه آفسایدگیری کرده است. در این راستا رادیو کادنا کوپه گزارشی منتشر کرد که در آن عنوان شده، مسئولان واحد فنی کمیته داوران فوتبال اسپانیا در جلسه‌ای درون گروهی رخ دادن حداقل 4 تا 5 مورد اشتباه در آفساید‌گیری به خاطر اشتباه کشیدن خط آفساید اعتراف کرده‌اند که در تمام این موارد، VAR سعی در تأیید تشخیص اولیه صورت گرفته توسط داور وسط داشته‌اند؛ البته هنوز فاش نشده که این اشتباهات در کدام بازی‌ها رخ داده است.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

بخشی از اشتباهات رخ داده در زمینه آفسایدگیری در لالیگا از فصل آینده برطرف خواهد شد چرا که اسپانیایی‌ها نیز مانند لیگ برتر و سری A از سیستم آفسایدگیری نیمه اتوماتیک استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر