Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و تیم آتلیه‌طهران برابر تیم مدعی تأسیسات دریایی تهران و شاگردان وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان صف‌آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتلیه‌طهران قم و تأسیسات دریایی به عنوان دو تیم بالای جدول فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران، از ساعت 18 عصر پانزدهمین روز شهریور ماه در تالار فدراسیون هندبال در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که آتلیه‌طهران بعد از پیروزی در بازی سخت و نفس‌گیر هفته دهم بار دیگر به جمع بالای جدولی‌ها بازگشته است.

سید وحید غیاثی بازیکن سابق تیم‌های ارم‌کیش قم، صبای قم و دبیری تبریز که اکنون سرمربی تیم آتلیه‌طهران قم است تاکنون با تیمش چهار پیروزی، سه تساوی و دو باخت کسب کرده و هم‌اکنون این تیم با 15 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد.

آنچه موجب امیدواری هواداران تیم آتلیه‌طهران قم و علاقه‌مندان به فوتسال برای کسب پیروزی برابر قهرمان لیگ‌های شانزدهم و هفدهم فوتسال ایران یعنی تأسیسات دریایی تهران شده، بازی‌های جذاب و تماشایی همراه با گلزنی بازیکنان آتلیه در نیمه نخست اکثر بازی‌های این فصل است.

اما نقطه ضعف نماینده فوتسال قم، افت بدنی بازیکنان این تیم در نیمه دوم تمام بازی‌های این فصل است که بزرگترین نگرانی خود آتلیه‌ای‌ها و هواداران پرشمار این تیم است که نگرانی از بابت نگرفتن احتمالی نتیجه در بازی بزرگ هفته دهم را بیشتر می‌کند.

آتلیه‌طهران قم در حالی گام به این دیدار حساس می‌گذارد که تیم تأسیسات دریایی تهران هم‌اکنون با کسب 21 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی جای دارد و چنانچه بازی به نفع نماینده قم تمام شود، این تیم تا پیش از نیم‌فصل می‌تواند فاصله خود را با دیگر بالای‌ جدولی‌ها نظیر مس سونگون و گیتی‌پسند نیز کاهش بدهد.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی

دریافت 35 MB کد خبر 6089354

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد