Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:09:10 GMT

جای خالی سعید عزت الهی؛ زرد یا آبی؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۵۷۶۶

جای خالی سعید عزت الهی؛ زرد یا آبی؟

برای اولین بار در تمام رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه امشب تیم ملی در غیاب یکی از بهترین هافبک های خود به مصاف سوریه می رود.

به گزارش "ورزش سه"، خطای بچه گانه در مصاف با کره جنوبی باعث شد تا سعید عزت الهی در همان آغاز نیمه دوم از داور استرالیایی کارت قرمز بگیرد تا نه تنها باعث ده نفره شدن ایران در یکی از حساس ترین بازی های این مرحله را فراهم کند بلکه طعم تلخ اولین اخراج با پیراهن تیم ملی را نیز بچشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتفاقی که در این روزها به یکی از سوژه های نگران کننده پیرامون عواقب و تبعات خطای او روی بازیکن کره جنوبی تبدیل شده تا شائبه محرومیت سنگین یکی از امیدهای اصلی کی روش در میانه میدان تیم ملی برای جام جهانی پیش بیاید. عزت الهی امروز به دلیل محرومیت نمی تواند مقابل سوریه به میدان برود تا در گام اول انتخاب جانشین برای ستاره 20 ساله ایران در پست هافبک دفاعی به سئوالی بزرگ در تیم ملی تبدیل شود.


احسان حاج صفی گزینه اول کی روش برای ایستادن در پست هافبک تدافعی است جایی که او به خوبی از عهده وظایفی که روی دوشش قرار گرفته برآمده و در حد یک ستاره کامل ظاهر شد. با توجه به این که در تمام بازی های گذشته تیم ملی سعید عزت الهی به عنوان زوج اصلی هافبک تدافعی های تیم ملی به میدان رفته در غیاب او کی روش برای انتخاب زوجی جدید برای حاج صفی چند گزینه روی میز دارد که از جمع این گزینه ها دو استقلالی و یک سپاهانی سابق و در حال حاضر بدون تیم در دسترس هستند.


روزبه چشمی و امید نورافکن هر دو در اولین تجربه ملی خود در تیم بزرگسالان این فرصت را دارند تا از محرومیت عزت الهی برای تثبیت خود در جمع مسافران جام جهانی بهره ببرند ضمن این که نباید به سادگی از نام علی کریمی ستاره سابق سپاهان و فصل گذشته دیناموزاگرب که در حال حاضر بدون تیم است به سادگی گذشت. بازیکنی که کی روش نشان داده علاقه زیادی به توانایی های فنی او دارد و در این دوره از رقابت ها به او فرصت های خوبی داده است.


علی کریمی که به نظر می رسد گزینه اصلی کی روش برای زوج حاج صفی و پرکردن جای خالی عزت الهی محروم باشد این روزها با پیشنهاد وسوسه کننده سپاهان برای بازگشت به لیگ برتر روبرو است ضمن این که شنیده می شود یک تیم بزرگ لیگ برتری هم مترصد به تور انداختن این بازیکن ملی پوش است از همین رو امشب با انگیزه های فراوان می تواند توانایی های خود را به اثبات برساند ضمن این که انگیزه های جوانی روزبه چشمی و نورافکن نیز دست کی روش را برای چیدمان جدید هافبک تدافعی های تیم ملی که نقشی غیرقابل انکار در روند حرکتی ایران دارند، بازتر کرده است.

علی کریمی روزبه چشمی تیم ملی ایران سعید عزت اللهی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سدهای خالی؛ وضعیت ذخایر آبی سدها در شروع سال ۱۴۰۳+ جدول

به گزارش همشهری آنلاین، در ۱۸۴ روز ابتدایی سال آبی جاری (از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ۱۴۰۳) در مجموع ۱۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون مترمکعب آب وارد سدهای ایران شده که نسبت به ورودی ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون مترمکعبی آب به سدها در مدت مشابه سال آبی گذشته، کاهشی ۱۷ درصدی داشته است.

همچنین در این مدت، به منظور تأمین آب شرب، کشاورزی، صنعت و مباحث زیست محیطی، ۱۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون مترمکعب آب از سدهای کشور رهاسازی شده که نسبت به خروجی ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعبی آب در مدت مشابه سال آبی قبل از سدها، ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

درحال حاضر با وجود ۲۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در سدهای کشور، ۵۲ درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و ۴۸ درصد این ظرفیت خالی است.

میزان ذخایر آبی سدها در روز پنجم فروردین ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون مترمکعب بود، که مقایسه این رقم با حجم فعلی ذخایر آبی سدها، نشان‌دهنده کاهش ۴ درصدی در این بخش است.

وضعیت سدهای مهم کشور در تأمین آب شرب و کشاورزی در جدول زیر آورده شده است.

۱۴ سد مهم کشور ذخایر آبی زیر ۲۰ درصد دارند، به‌عبارتی بیش از ۸۰ درصد ظرفیت مخازن آنها خالی است. همچنین در ۱۶ سد کشور نیز ذخایر آبی آنها نسبت به زمان مشابه سال قبل که سالی خشک و کم‌بارش بوده، بین ۲۵ تا ۹۰درصد کاهش داشته است.

کد خبر 841104 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم باران سد

دیگر خبرها

  • این سدهای خالی؛ وضعیت ذخایر آبی سدها در شروع سال ۱۴۰۳+ جدول
  • خوردن چه غذاهایی در ماه رمضان بوی بد دهان را افزایش یا کاهش می‌دهد؟
  • جای خالی مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • دروازه خالی عجیبی که مهدی قایدی بیرون زد! +ویدئو
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم