Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز پروازهای بازگشت حجاج به تهران از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان ، کوروش فتاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالن چند منظوره فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) که کار ساخت آن از دو ماه قبل با هزینه کمتر از دو میلیارد تومان شروع شده بود امروز رسما افتتاح می گردد و کاربری اولیه آن برای استقبال از حجاج در نظر گرفته شده و می توان در آینده از این سالن برای امور نمایشگاهی نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : استفاده از این سالن که در قسمت جنوبی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) واقع شده برای استقبال از حجاج، باعث خواهد شد تا بار ترافیکی هنگام بازگشت حجاج روی ترمینال مسافری شماره یک نباشد.

فتاحی گفت : این سالن چند منظوره 6 هزار متر مربع مساحت دارد و در آن یک تسمه نقاله 107 متری نصب شده و در پارکینگ اختصاصی این سالن ظرفیت برای یک هزار و 200 خودرو ایجاد شده و 8 کامیونت مخصوص برای انتقال بار حجاج از هواپیما به این سالن نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اعزام قریب به 25 هزار زائر به سرزمین وحی از فرودگاه امام خمینی (ره) گفت : با تدابیر اندیشیده شده در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همه ارگان ها فعال در این امر، روند اعزام حجاج بدون مشکل انجام شد.

فتاحی بیان داشت : امروز در ساعت 15 نخستین گروه حجاج توسط پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از عربستان سعودی وارد تهران می شوند و استقبال از حجاج در سالن مخصوصی که به این منظور در نظر گرفته شده انجام می گیرد و عملیات بازگشت حجاج تا هفتم مهر ادامه خواهد داشت.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن تقدیر و تشکر از هواپیمایی جمهوری اسلامی و سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اعزام حجاج اظهار امیدواری کرد عملیات بازگشت حجاج نیز بدون مشکل انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی