Web Analytics Made Easy - Statcounter

تویسرکان - سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری جشن های دهه ولایت در ۲۰۰ مسجد، بقاع متبرکه و هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی کاروند پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کانون مداحان تویسرکان گفت: دهه ولایت دهه طلوع ستاره‌های هدایت و دهه ارج نهادن به مقام شامخ ولایت و رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در فاصله میانی عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم محافل جشن در ۲۰۰ مسجد، بقاع متبرکه، هیئت مذهبی، کانون فرهنگی، موسسه قرآنی و انجمن های اسلامی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و بیش از ۸۰ روستای تابعه دهستانهای هفتگانه بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان، مولودی خوانی، اجرای تواشیح، اجرای دکلمه، اجرای سرود و اهداء جوایز را از دیگر برنامه های این محافل مذهبی برشمرد.

وی از دیدار مسئولان شهرستان با سادات در دهه ولایت خبر داد و هدف از این برنامه را نکوداشت منزلت معنوی سادات جلیل القدر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آیین عقد اخوت با حضور سادات شهرستان در مساجد تویسرکان ویژه عید بزرگ غدیر برگزار می‌شود، افزود: آیین مذهبی دیدار با سادات شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی شهرستان در روز عید سعید غدیر و با حضور در منازل این عزیزان برگزار می‌شود و نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام خواهد شد

آمادگی کانون مداحان تویسرکان برای برگزاری جشن های دهه ولایت

رئیس کانون مداحان تویسرکان نیز از آمادگی این کانون برای برگزاری جشن های دهه ولایت در این شهرستان خبر داد.

رضاحسین وزیری گفت: کانون مداحان و شاعران آیینی تویسرکان برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن آیین های جشن دهه ولایت نسبت به اعزام ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مساجد و هیئات مذهبی و محافل جشن و سرور اقدام کرده است.

وی گفت: برنامه ها در فاصله میانی عید قربان تا عید غدیر در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه بخش های مرمزی و قلقلرود برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد