Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@20:25:01 GMT

شوک کارمندان شهرداری از نخستین انتصابات نجفی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۷۸۳۹

تحریریه پارسینه: مراسم تحلیف محمد علی نجفی شهردار تهران امروز برگزار شد و او در این مراسم این سوگند را خورد: «روز اول شهریور ماه که مسئولیت شهرداری تهران به من سپرده شد در پیشگاه خداوند سوگند یاد کردم که تمام وقت خود را برای ادای خدمت به شهروندان صرف کنم.»نجفی در حاشیه این مراسم از معرفی معاونان شهرداری تهران تا ظهر امروز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال خبر می رسد طی احکام جداگانه ای از سوی محمدعلی نجفی، چهار معاون شهرداری تهران منصوب شدند.

نجفی به ترتیب محمد مهدی حجت را به عنوان معاون شهرسازی و معماری، سمیع الله حسینی مکارم را به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری، حجت الله میرزایی را به عنوان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و حسن پورسیدآقایی را به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.انتخاب این افراد برای معاونت های شهرداری تهران بلافاصله با شوک کارکنان مواجه شده است به طوری که به غیر از سمیع الله حسینی مکارم، سایر معاونان از خارج از شهرداری به این مجموعه خواهند پیوست.به عبارت دیگر، همان مباحثی که منتقدان به مدیریت قالیباف در شهرداری تهران داشتند و می گفتند او از خارج از این مجموعه، نیرو به شهرداری آورده، حالا درباره محمدعلی نجفی هم صادق است و او در نخستین انتصابات خود، از چهار معاون، سه معاون را از بیرون از مجموعه شهرداری انتخاب کرده است.حال شما فرض کنید هر کدام از این معاونان هم چندین مدیر از خارج از شهرداری به این مجموعه اضافه شوند، ببینید در روزها، هفته ها و ماههای آینده چه اتفاقی در انتظار شهرداری تهران خواهد بود؟

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام

شهردار ایلام گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی استان برای انجام مسابقه فوتبال در ایلام احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام افشین مظفری اظهار کرد: ترویج و اشاعه ورزش و احیای روحیه نشاط و شادابی از جمله برنامه‌های شهرداری برای جوانان این محله محسوب می‌شود که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در پارک هفت تیر ایلام در دستور کار قرار گرفت و به زودی شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

حمید مجیدی، عضو شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه وظیفه شورا خدمتگزاری به شهروندان است، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم محله احیای فضای سبز پارک است که در این راستا ضمن رسیدگی به موضوع، یک زمین چمن مینی فوتبال یا گل کوچک در این بوستان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چمن مصنوعی خریداری شده است و در حال فراهم شدن سایر ملزومات هستیم.

کد خبر 749584

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است