Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان قضایی استان بوشهر از تشکیل کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی پیشگیری در یگان‌های این استان خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری خبرگزاری میزان، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، اولین جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بوشهر در سال 1396 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر در این جلسه گفت: سازمان قضایی در کنار وظیفه اصلی خود که رسیدگی به پرونده‌ها و برقراری عدالت کیفری است به‌منظور حفظ و صیانت نیروهای مسلح از جرایم و تخلفات، پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را اولویت اصلی خودش قرار داده است.


وی گفت: گزارش اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته در جهت کنترل و کاهش ایراد ضرب‌وجرح عمدی و اجرایی و عملیاتی نمودن راه‌کارهای دارای اولویت هر یگان، دو رویکرد مهم در برنامه پیشگیری سال جاری است.


بحرالعلوم بیان داشت: بر اساس دستورالعمل صادره، کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی باید در یگان‌های نظامی و انتظامی تشکیل و راهکارهای اجرایی کاهش جرم ایراد ضرب‌وجرح را مورد بررسی قرار دهند.


در پایان، از امیر غلامعباس اسماعیل‌زاده، فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب به خاطر میزبانی مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در سال 1395 با اهداء لوحی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد