Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@16:08:09 GMT

رکورد تولید در فولادسازی فولاد مبارکه به ۱۱۶ ذوب رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۷۹۲۰

رکورد تولید در فولادسازی فولاد مبارکه به ۱۱۶ ذوب رسید

به گزارش ایلنا؛ مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه ضمن تأیید این خبر از افزایش بهره وری و استفادۀ بهینه از تجهیزات به عنوان دو عاملی که بیشترین تأثیر را در کسب این رکورد داشتند، یاد کرد و افزود: به طور قطع در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است، رکوردهای کسب شده از آغاز سال جاری تاکنون، راه این واحد را در دستیابی به اهداف سالانۀ خود هموارتر خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنائیان ضمن قدردانی از عملکرد خوب کارکنان این ناحیه، رکورد قبلی تولید روزانه در کوره های قوس الکتریکی را مربوط به ۱۹ اردیبهشت سال جاری و به میزان ۱۱۵ ذوب در کوره های قوس الکتریکی و تولید ۲۰هزار و ۵۳۲ تن تختال در ماشین های ریخته گری اعلام کرد.
وی در ادامه به سایر عوامل تأثیرگذار در ثبت این رکورد اشاره کرد و گفت: همکاری خوب ناحیۀ آهن سازی، تخلیۀ مناسب ذوب در کوره های قوس الکتریکی بافاصله زمانی۹۹ دقیقه، آماده به کار بودن جرثقیل ها برای انتقال ذوب، آماده به کار بودن ماشینهای ریخته گری، متوسط عرض مناسب اعلام شده از طرف قسمت برنامه ریزی و همچنین آماده سازی مناسب ذوب (ازنظر زمان، دما و آنالیز) و ارسال به ریخته گری از دیگر دلایل دستیابی به این رکورد بوده است.
وی با تأکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر افزود: به یقین با کمک و همدلی همۀ واحدهای مربوطه میتوانیم به شرایط ایدئال تری برسیم.
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در پایان از تلاش تمامی کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم و همکاری واحدهای پشتیبانی و پیمانکاران حاضر در ناحیه و همچنین از حمایتهای مدیریت ارشد سازمان که در تحقق اهداف شرکت همواره مشوق کارکنان بودهاند، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی