Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:39:21 GMT

راه‌اندازی خانه هنرمندان قزوین در اولویت قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۸۰۳۵

راه‌اندازی خانه هنرمندان قزوین در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد خانه هنرمندان در استان ضروری است و تحقق آن مشارکت و همراهی مدیران و مسئولان را می طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شاخص نیوز؛سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین دوره انتخاب کتاب سال استان که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: استان قزوین دارای مفاخر و اساتید گران‌مایه و پرافتخاری است که وجود این افراد تاریخ و تمدن کشور را پرآوازه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قزوین دارای پتانسیل‌های فراوان است اما باید دید که آیا مدیران و مسئولان مرتبط توانسته‌اند از تمامی این ظرفیت‌ها استفاده کنند یا خیر؟.

زرآبادی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های اشخاص تنها مختص به مدیران و مسئولان فرهنگی نیست بلکه تمامی دستگاه‌ها باید برای استفاده از ظرفیت افراد توانمند تلاش کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به اینکه سرمایه‌های انسانی بسیاری در زمینه فرهنگ و هنر در استان حضور دارند اما هنوز مسئولان نتوانسته‌اند به صورت شایسته از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند.

مسوولان به دنبال کارگشایی مشکلات مردم باشند

زرآبادی یادآورشد: برگزاری آئین انتخاب کتاب، اقدامی قابل تحسین است اما اگر بخواهیم نتیجه بخش باشد باید در حوزه فرهنگی تلاش‌ها مضاعف شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهور به استان قزوین ایجاد خانه هنرمندان مطرح شد گفت: به طور جدی پیگیر این موضوع خواهم بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد خانه هنرمندان در استان ضروری است و تحقق آن مشارکت و همراهی مدیران و مسئولان را می طلبد.

زرآبادی اضافه کرد: بعضی مواقع کارهای زیادی هم انجام می‌شود اما باید کارگشایی از مردم سرلوحه قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک در پایان تصریح کرد:مقوله فرهنگ و هنر از جمله حوزه‌های بسیار با اهمیت است که تلاش در راستای آن سبب پیشرفت و رونق در استان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد