Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@05:23:06 GMT

پلمب پاساژ علاء الدین صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۸۱۲۷

پلمب پاساژ علاء الدین صحت ندارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان؛ سرهنگ مراد مرادی در برخی از رسانه‌ها عنوان شده که پاساژ علاء الدین پلمب شده است، اما این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: پلمب شدن پاساژ علاء الدین به دلیل اضافه بنای این پاساژ مورد تایید نیست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با اشاره به درگیری چند دستفروش در پاساژ علاء الدین اظهارکرد: چند دستفروش بنا به دلایلی با یکدیگر دچار درگیری شده که بلافاصله نیرو‌های پلیس وارد عمل و افراد متخلف را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی تاکید کرد: کسبه پاساژ علاء الدین در حال انجام فعالیت‌های روزانه خود هستند و خللی در کار آن‌ها ایجاد نشده است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2982676967045727426 برچسب‌ها : رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران دستفروش در پاساژ علاء الدین پاساژ علاء الدین جام جم آنلاین صحت نداشتن پلمب و درگیری دستفروشان پاساژ علاء الدین لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها شهید معروف به کشور بازگشت خانواده مرموز رهبر کره‌ شمالی + عکس اسب پوتین ناپدید شد +عکس تجاوز معلم زن به شاگردش + عکس خواستگاری به شیوه عجیب خودروی حمل پیکر شهید حججی +عکس روش جدید برای درمان کمردرد ارادت خواننده معروف به شهید حججی +عکس بازگشت شهیدی که سوژه یکی از ماندگارترین تصاویر دفاع مقدس بود +عکس کره شمالی موشک‌ هایش را به سواحل غربی منتقل کرد لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها نمایشگاه یا فروشگاه؟+عکس تشکر بدلیل صبر و تحمل در برابر خودروهای وطنی کنایه‌های رضا رفیع مجری تلویزیون به کی‌روش سوپراسپرت جدید و گران‌قیمت ایتالیایی+تصاویر پیاده روی در ارتفاع 500 متر بالاتر از سطح زمین + فیلم اقدام مهم ایران علیه نسل کشی مسلمانان میانمار/ جلسه ویژه مجلس با دستگاه دیپلماسی روایت قتل آتنا از شروع تا پایان پرونده پردازنده کرین 970 هواوی در برابر کرین 960 و کرین 950 + عکس جدیدترین پرچمداران سال 2017 + عکس سه تفنگدار مرسدس‌بنز+تصاویر آخرین مطالب همه سایت 15:19 پلمب پاساژ علاء الدین صحت ندارد 15:02 لکسوس مخملی در تهران+عکس 15:00 نظر بی بی سی درباره ناتوانی آمریکا از حمله به کره شمالی 14:47 چند و چون کاشت دندان 14:44 نمایشگاه یا فروشگاه؟+عکس 14:09 افتتاح موزه استاد علی اکبر صنعتی 14:04 تشکر بدلیل صبر و تحمل در برابر خودروهای وطنی 14:00 کنایه‌های رضا رفیع مجری تلویزیون به کی‌روش 13:55 سناریوهای آمریکا و کره شمالی برای یکدیگر 13:53 کاهش قیمت سکه و طلا در بازار / دلار ۳۸۷۹ تومان شد +جدول فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر

‌معصومه جودکی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: یک کارگاه زیرزمینی که به صورت غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه فلافل، ساندویچ و … می‌کرد، توسط کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت غرب کرج کشف و پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد محصولات خود را توسط چرخ‌های سیار در منطقه عرضه می‌کرد، عنوان کرد: در بازرسی از این واحد، بیش از ۳۰ کیلوگرم از مواد آماده شده و سبزیجاتی که بدون طی مراحل گندزدایی خرد شده بود، امحا شد.

کد خبر 6097352

دیگر خبرها

  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴