Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ژاپن اعلام کرد بمب هیدروژنی آزمایش‌شده توسط کره شمالی ممکن است دارای قدرت تخریبی به‌مراتب بیشتر از آنچه پیش‌بینی شده، باشد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان و به نقل از اسپوتنیک، ایتسونوری اونودرا، وزیر دفاع ژاپن امروز (سه‌شنبه) گفت که سازمان منع آزمایش هسته‌ای احتمالاً برآورد خود درباره قدرت بمب هسته‌ای آزمایش‌شده توسط کره شمالی در روز سه‌شنبه را تغییر خواهد داد، زیرا این بمب احتمالاً دارای قدرت تخریبی بسیار بیشتر از میزان پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه ان‌اچ‌کی ژاپن به‌نقل از اونودرا اعلام کرد: اکنون این احتمال وجود دارد که سازمان (منع آزمایش هسته‌ای) برآورد قدرت این بمب را از ۵.۹ به ۶ تغییر دهد، این بدان معناست که قدرت انفجار بمب آزمایش‌شده حتی بیشتر از حدی است که انتظار داشتیم. شکی نیست که قدرت این بمب بیشتر از بمب‌های منفجرشده در هیروشیما و ناگازاکی است.

طبق برآورد‌های قبلی قدرت این بمب ۵.۸ اعلام شد. وزارت دفاع ژاپن همچنین اعلام کرد که این بمب نزدیک به ۷۰ هزار تن بوده است.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین