Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:33:29 GMT

دعوای سیاسی با کسی نداریم/در مقابل فساد سکوت نمی کنم

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۸۳۱۴

دعوای سیاسی با کسی نداریم/در مقابل فساد سکوت نمی کنم

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه امروز سیاست در برخی مواقع خط مقدم بوده اما با هیچ کس دعوای سیاسی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد باقرعبادی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی امروزه به انداز ه انقلاب اسلامی نیز اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات رهبری پیرامون استفاده مطلوب از فضای مجازی بیان کرد: رهبری نیز می فرمایند اگر من رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه فضای مجازی محدودیتی در میزان مخاطب نداشته و تاثیرگذاری زیادی دارد، افزود: فضای مجازی ابزاری مهم در جنگ نرم است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی از سوی دشمن بیان کرد: جنگ نرم به مراتب پیچیده تر از جنگ نظامی بوده چرا که با اذهان و افکار مردم سر و کار دارد.

تهاجم فرهنگی از فضای مجازی شکل می گیرد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید فرهنگ را مورد غفلت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه غربی ها فرهنگ ما را نشانه گرفته اند، اظهار کرد: بدون شک تهاجم فرهنگی از فضای مجازی شکل می گیرد.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: باید در فضای مجازی مراقب باشیم که فرهنگ بالای خود را نه تنها حفظ کرده بلکه آن را ارتقاء دهیم.

وی بیان کرد: متاسفانه نفوذی هایی در داخل نیز داریم و دست هایی در داخل هستند که در زمینه تهاجم فرهنگی دشمن با وی همکاری می کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی آموزش در راستای استفاده درست از فضای مجازی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: باید به نحوه بیان و محتوا در فضای مجازی توجه شود.

با هیچ کس دعوای سیاسی نداریم

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: باید در راستای استفاده از فضای مجازی از تجربه های افراد صاحب فکر، اساتید و متخصصان استفاده کنیم.

وی با پویش مردمی جاده قاین بیان کرد: با راه اندازی این کمپین و مطالبه گری از سوی مردم، این جاده مورد توجه قرار گرفت.

حجت الاسلان عبادی با بیان اینکه باید به مطالبه گری توجه شود، افزود: حل مشکل آب و راه آهن خراسان جنوبی از مهم ترین خواسته های مردم بوده که می تواند در فضای مجازی به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه کمپین فقط بحث سیاسی و مطالبه گری عمرانی نیست، اظهار کرد: با هیچ کس دعوای سیاسی نداشته و عاشق این کار نیستیم مگر اینکه کسی که از چهارچوب اسلام، نظام و خدمت به مردم فاصله بگیرد.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: وقتی جریانی غارتگری فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار داد و یا فساد اقتصادی می کند، نمی توانیم در مقابلش بی تفاوت باشیم.

به دنبال معیارها هستیم نه احزاب ها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما به دنبال معیارها هستیم و به دنبال احزاب و جناح ها نیستیم.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: جناحی که به معیارهایی مانند توجه به اسلام، نظام و خدمت به مردم نزدیک باشد، ارزش بیشتری نیز می گیرد.

وی با بیان اینکه کشور را نمی توان با یک حزب و جناح اداره کرد بلکه نیازمند احزابی قوی است، اظهار کرد: وقتی جریان ها متعدد باشد، برای مردم و مسئولان مسابقه ای برای خدمت ایجاد می شود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به مشکلات خبرنگاران خراسان جنوبی بیان کرد: باید یک تشکل و تعاونی از خبرنگاران تشکیل شده و مشکلات در قالب آن نیز بررسی شود.

همچنین نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برای اعزام تعدادی از خبرنگاران بسیجی استان به مجلس اعلام آمادگی کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است

امام جمعه موقت تهران گفت: آن چیزی که دشمنان برای جوانان تدارک دیدند، فضای مجازی آلوده است که آغاز به کار آن در آمریکا زده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امروز -شنبه پانزدهم اردیبهشت- در مراسم شهادت امام صادق (ع) در سالن حضرت زهرا (س) سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) اظهار کرد: امروز تکلیف ما حفظ نظام اسلامی است که با حضور در صحنه محقق می‌شود و تمام مشکلات با این حضور حل شده و می‌شود.

وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ که به تعبیر فرماندهان آن هشت ماه به اندازه هشت سال جنگ بود، در نهایت این فتنه با حضور بصیرانه و تکلیف‌مدارانه مردم عزیز و با شعار حماسی «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده» سرکوب شد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز گرانی‌ها بخشی از فتنه دشمن است و امروز در حال جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم. دشمنان مشکلات اقتصادی را ایجاد کردند تا مردم خسته شوند و صحنه حضور را ترک کنند.

خاتمی ادامه داد: اما این مشکلات نتوانست حضور مردم را در صحنه‌های حساس انقلاب کمرنگ کند. در ۲۲ بهمن با تمام این مشکلات راهپیمایی از ده تا پنجاه درصد بیش از سال‌های قبل بود؛ چرا که مردم احساس تکلیف کردند.

وی دشمن می‌خواست نظام را از بین ببرد، اما مردم تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای این نظام ایستاده‌اند و به ندای رهبرشان لبیک جانانه گفتند. مردم از دین و از آرمان انقلابی خود دست برنمی‌دارند و اینجا ایران خانه اهل بیت است.

عضو فقهای شورای نگهبان با یادآوری اینکه بعد از قرن‌ها پرچم الله‌اکبر، توحید و اهل بیت در این کشور بلند شده، گفت: همچنان که امروز در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و یا در هر مناسبت دینی مردم ثابت کردند که زیر پرچم اهل بیت (ع) هستند. بدانید امروز تکلیف ماندن در صحنه و دفاع از نظام مقدس اسلامی است

خاتمی با اشاره به اهمیت دشمن‌شناسی یادآور شد: بدانید که دشمن کیست و چه هدفی را می‌خواهد دنبال کند. دشمن برای جوانان، بانوان و عموم مردم یک برنامه دارد و آن برنامه این است که مردم را مأیوس کند تا از انقلاب کنار بکشند.

وی افزود: مردم از انقلاب کنار نکشیدند و نمی‌کشند. بی تردید بی‌حجابی نقشه و برنامه‌ای است که دشمن برای بانوان طراحی کرده و می‌خواهد با بی‌حجابی هویت بانوان ایرانی، پوشش، حیا و عفت بانوی ایرانی را از بین ببرد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ولایت فقیه، حجاب و نظام را از بین ببرد، گفت: این موضوع را شما بانوان حزب اللهی برای بانوانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند با زبان خوش بگویید تا بدانند که نقشه و توطئه دشمن چیست و امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف است. امروز صحبت از نصیحت و این نکته است که برخی از لجن بی هویتی بیرون بیایند.

خاتمی ادامه داد: آن چیزی که دشمنان برای جوانان تدارک دیدند، فضای مجازی آلوده است که آغاز به کار آن در آمریکا زده شده است. شارژ فضای مجازی دست آمریکا و بیگانگان است و این فضا برای براندازی انقلاب راه‌اندازی شده است. اهمیت این فضا و سو استفاده دشمن از این فضا را برای جوانان تشریح کنیم.

کد خبر 750542

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد