Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاراته کاهای پارس آباد در مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو شیتوکای موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، تیم کاراته شهرستان پارس آباد در بیست وهفتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو شیتوکای، 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرد.

بیست هفتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی سبک شیتوریو شیتوکای کشور با حضور 22 استان و حدود 800 نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد و کاراته کاران شهرستان پارس آباد به مربیگری غلامرضا آرمیده 7مدال رنگارنگ کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات کاراته قهرمانی سبک شیتوریو شیتوکای کشور به مدت 2 روز و به میزبانی استان گلستان در سالن سرداران شهید شهرستان علی‌آباد کتول در در رده‌های سنی نونهالان تا پیشکسوتان برگزار شد.

این دوره از مسابقات با یاد و خاطره مرحوم اکرامی و هفته دولت برگزار شد و قهرمانان این دوره، به مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی و آسیایی اعزام می‌شوند.

اسامی مدال آوران شهرستان پارس آباد

- سینا خدابنده ( نونهالان) وزن 30کیلو گرم مقام اول

- مجتبی پیری نوجوانان وزن 30 کیلو گرم مقام اول

- هادی خوش اخلاق ( نوجوانان ) وزن 36 کیلو گرم مقام اول

- مهدی جوان ( نوجوانان ) وزن 42کیلو گرم مقام اول

- طاها یزدانی (نونهالان) وزن 48 کیلوگرم مقام دوم

- امیر مهدی یزدانی ( نوجوانان ) 30کیلوگرم مقام دوم

- فرهاد خدابنده ( نوجوانان ) 63کیلو گرم مقام سوم

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری