Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سه سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛سرهنگ ستار خسروی اظهار کرد: در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو در محدوده شمال شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و موفق شدند سه سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: این سارقان در بازجوئی های صورت گرفته به سرقت 300 میلیون ریال اموال از خودروی شهروندان اعتراف کردند.

توقیف بیش از 160 کیلوگرم تریاک دراصفهان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار 162 کیلو و 920 گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ سیدتقی حسینی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه دو سوداگر مرگ در حال انتقال یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به مقصد اصفهان می باشند یک تیم از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه سواری سمند و یک پژو پارس متعلق به قاچاقچیان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف شدند که در بازرسی از سمند 76 کیلو و 475 گرم تریاک و در بازرسی از پژو پارس 86 کیلو و 445 گرم تریاک کشف شد.

این مسئول انتظامی افزود: در مجموع مقدار 162 کیلو و 920 گرم تریاک طی این عملیات کشف ، دو دستگاه خودرو توقیف و دو سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند که پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لاستیک خارجی به ارزش 200 میلیون ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده ولوو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون تعداد 17 حلقه لاستیک سواری و کامیون کشف شد که راننده آن مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد .

سرهنگ امیرخانی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 200 میلیون ریال ارزش گذاری شده است افزود : در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق میلیاردی انبار پوشاک در گلپایگان
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی توسط ماموران انتظامی این فرماندهی و کشف یک میلیارد ریال پوشاک سرقتی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از انبار پوشاک او ، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از بررسی های لازم و انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را که فرد غیر بومی و ساکن یکی از استان های شمالی کشور بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و کسب نیابت او را در مخفیگاه اش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت یک محموله پوشاک به ارزش یک میلیارد ریال از انباری در شهرستان گلپایگان اعتراف کرد.
سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه اموال کشف شده پس از گذراندن مراحل قانونی به مالک آن بازگردانده می شود اظهار کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از مالکان اماکن خصوصی و انبار ها خواست اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

عوامل ضرب و شتم شهروند اصفهانی گرفتار پلیس شدند
فرمانده انتظامی اصفهان از دستگیری سه اراذل و اوباش که با ایجاد نزاع و درگیری در یکی از پارک های شهر اصفهان شهروندی را مجروح و متواری شده بودند خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه در یکی از پارک های شهر اصفهان درگیری شده و یکی از شهروندان به شدت مجروح شده بلافاصله تیم گشت فوریت های پلیسی به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد سه نفر از اراذل و اوباش به علت نامعلومی با یکی از شهروندان درگیر شده و او را به شدت مجروح کرده و متواری شده اند که شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

این مسئول انتظامی بیان داشت : ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند هر سه نفر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه اشان دستگیر کنند.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اعتراف این اراذل و اوباش به بزه انتسابی تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان