Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در توضیحی راجع به یادداشت دیروز خود و حمله به تیم هسته ای و وزیر خارجه از محمد جواد ظریف عذرخواهی کرد.
به گزارش صدای ایران شریعتمداری در کیهان نوشت: یکی از برادران عزیز و انقلابی‌ام از تیتر یادداشت روز یکشنبه اینجانب با عنوان «مذاکره کردید یا دیکته نوشتید؟!» گلایه می‌کرد و بر این باور بود که تیتر یادشده حاوی کنایه‌ای اهانت‌آمیز به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان است!
گلایه ایشان در حالی است که در یادداشت مورد اشاره به چند نمونه از بی‌دقتی تیم مذاکره‌کننده در تدوین برجام استناد شده و نتیجه این کم‌توجهی را استفاده حریف از واژه‌های دوپهلو و «تفسیرپذیر» در متن برجام دانسته بودیم که امروزه طرف مقابل با بهره‌گیری از همان واژه‌های دو پهلو در پی تحمیل تفسیر غیربرجامی خود به برجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یادداشت مزبور به سندی از «فرد کاپلن»، روزنامه‌نگار معروف آمریکایی و مؤلف چند کتاب با موضوع هسته‌ای و جنگ هسته‌ای نیز اشاره شده بود که نشان می‌داد تیم هسته‌ای کشورمان، متن پیش‌نویسی را که آمریکایی‌ها از قبل برای «توافق‌ ژنو» تهیه کرده بودند، بدون کمترین تغییری پذیرفته‌اند و حال آن که مطابق آن سند، تهیه‌کنندگان پیش‌نویس یاد شده به دلیل یک‌سویه بودن این پیش‌نویس، انتظار پذیرش آن از جانب تیم مذاکره‌کننده کشورمان را نداشته‌اند و...
تیتر «مذاکره کردید یا دیکته نوشتید» با توجه به نکات فوق برای یادداشت مورد اشاره انتخاب شده بود و بدیهی است که کمترین قصد اهانتی به اعضای محترم تیم مذاکره‌کننده کشورمان در میان نبوده است.
با این حال، اگرچه متن یادداشت را مستند می‌دانم ولی گلایه برادر عزیزی را که در صدر این وجیزه به آن اشاره شد نیز، نفی نمی‌کنم و چنانچه از تیتر یادداشت مزبور تلقی اهانت شده است، از تیم هسته‌ای کشورمان، مخصوصا آقای دکتر ظریف که روی سخن یادداشت با ایشان بود پوزش می‌خواهم.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند

آرنه اسلوت به گزینه اصلی لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ تبدیل شده است. این سرمربی هلندی نمی خواهد این فرصت رویایی را از دست بدهد و در تلاش است مسیر انتقال خود به آنفیلد را هموار کند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اسلوت بعد از برتری ۳-۱ فاینورد مقابل گو اهد ایگلز در هفته ۳۱ لیگ هلند گفت: 

لیورپول فرصتی است که هرگز نمی خواهم آن را از دست بدهم. می دانم که فاینورد مجوز خروج من را صادر می کند چون باشگاه به خوبی از اهمیت این پیشنهاد برای من آگاه است؛ لیورپول گامی بلند در دوران مربیگری من محسوب می شود. درحالیکه من اینجا منتظر هستم، دو باشگاه با یکدیگر مذاکره می کنند. از حضور در فاینورد خوشحالم اما لیورپول یک فرصت شگفت انگیز برای من است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند