Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@19:46:16 GMT

قفل کودک بر روی تلفن همراه ترامپ!

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۳۹۲۰۱

قفل کودک بر روی تلفن همراه ترامپ!

مرورگر وب در گوشی هوشمند رئیس جمهور آمریکا به وسیله قفل کودک مسدود شده و برای همین وقتی ترامپ می‌خواهد مقاله‌ای را بخواند باید از دستیارانش بخواهد آن را برایش چاپ کنند. به گزارش سرویس فضای مجازیخبرگزاری صدا و سیما؛به نقل از دویچه وله،زمانی که دونالد ترامپ کار خود را به عنوان رئیس جمهور آمریکا آغاز کرد از او انتقاد می‌شد – و برخی هم او را مسخره می‌کردند – چون او از گوشی هوشمند "سامسونگ گالاکسی اس۳" استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل گوشی هوشمند قدیمی به شمار می‌رفت و به لحاظ امنیتی در سطح انواع جدیدتر گوشی‌های هوشمند نبود.از آنجایی که رئیس جمهور آمریکا می‌تواند هدف خوبی برای هکرهایی با علائق گوناگون باشد، ترامپ سرانجام راضی شد که گوشی هوشمندش را عوض کند و حال او صاحب گوشی هوشمندی شده که به گزارش "Business Insider"، برای انجام کارهایی محدود تنظیم شده است.

تلفن ترامپ تنها یک نرم افزار دارد!
روی آیفون رئیس جمهور آمریکا یک اپ مفید سوار شده وآن هم توییتر است. همه کاربردهای دیگر به دلایل امنیتی مسدود شده‌اند. حتی مرورگر وب روی این گوشی هوشمند عمل نمی‌کند. یعنی ترامپ که از لپ‌تاپ استفاده نمی‌کند، برای اینکه بتواند یک مقاله را بخواند، باید از دستیارش بخواهد که آن را برایش چاپ کند.جالب است که طبیعتا این مسئله به همکاران ترامپ تا حدی قدرت می‌دهد تا بر آنچه رئیس جمهور آمریکا از رسانه‌ها می‌خواند تاثیر بگذارند. گفته می‌شود که جان اف. کلی، رئیس دفتر کاخ سفید، از این موضوع استفاده کرده تا برخی مطالب رسانه‌های دست راستی مثل Breitbart را که مورد علاقه و زیر نظر استیو بنن، مشاور ترامپ است، از دسترس او دور نگاه دارد.قفل کودک
البته شرکت اپل یک مدل مخصوص آی‌او‌اس (سیستم عامل همراه) برای آقای رئیس جمهور نساخته است. چنین چیزی هم اصلا لازم نیست چون می‌توان برای نمونه از امکان دیگری استفاده کرد که آیفون در حقیقت به عنوان قفل کودک ساخته است.اپ‌ها یا افزون‌های اینستال‌شده را می‌توان با تنظیمات کدگذاری‌شده قفل کرد و از دسترس دیگران مصون نگه داشت و در صورت لزوم از راه دور با کمک یک برنامه جنبی به نام Mobile Device این تنظیمات را مدیریت کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام