Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات عید غدیر خم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 15 شهریورماه تا 6 صبح روز یکشنبه 19 شهریورماه از محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 چهارشنبه تا ساعت یک بامداد پنج شنبه 16 شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 چهارشنبه تا ساعت یک بامداد پنجشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

قدمیبا بیان اینکهتردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 جمعه 17 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود، افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 شنبه 18 شهریورماه تا ساعت یک بامداد یکشنبه 19 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 شنبه تا ساعت یک بامداد یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در محور هراز تردد تریلرها در این محور ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه و از ساعت 8 صبح روز شنبه 18 شهریورماه تا یک بامداد یکشنبه و از ساعت 12 تا ساعت 24 یکشنبه 19 شهریورماه از این محور ممنوع است.

وی با بیان اینکهتردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 شنبه 18 شهریورماه تا ساعت یک بامداد یکشنبه 19 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 شنبه تا ساعت یک بامداد یکشنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از آب اسک به رودهن به صورت یکطرفه است، افزود: در محور سوادکوه تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه 15 شهریورماه و 8 صبح تا ساعت 24 روز شنبه 18 شهریورماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است .

فرمانده پلیس راه مازندرانگفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

R41358/P1486/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن سازی شده است و ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد رفع شده است.

وی گفت: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: اکیپ‌های امانی، راهداری در حال رفع و ایمن سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه‌، هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها به شرح ایمن سازی انجام شده؛ در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام آبادغرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر ۱ نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرسنان کرمانشاه ۲ نقطه ایمن سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استاندارد سازی محورها تغییر کرده است، لذا باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر شناسایی و برنامه ریزی برای رفع و اصلاح آنها در اولویت قرار دارد زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد.

کهریزی در پایان افزود، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، دریافت شکایات می‌باشد.

کد خبر 6091012

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • کندوان یک‌طرفه شد