Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی سالانه صندوق بیمه کشاورزی روز سه شنبه 14 شهریور با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار و طی آن، ضمن تایید صورت های مالی منتهی به پایان سال 1395، بازرس مستقل و حسابرس قانونی صندوق برای سال 1396 انتخاب شدند.
به گزارش صدای ایران در این مجمع که با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، داور ماهی کار عضو هیات مدیره این بانک، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی ، حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی و سایر اعضا تشکیل شد، گزارش بررسی صورت های مالی، عملکرد مالی و جریان های نقدی شرکت در سال 1395 توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، منطبق بر استانداردهای حسابداری اعلام و مورد تجلیل و تایید قرار گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش دکتر شهیدزاده در این جلسه ضمن قدردانی از عملکرد صندوق بیمه کشاورزی برلزوم اتخاذ تدابیر حمایتی و اجرای راهکارهایی برای تقویت این صندوق تاکید کرد.
شایان ذکر است قرائت گزارش عملکرد صندوق، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار و انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 1396 از دیگر تصمیمات این مجمع بود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟