Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده فراری از سوانح مرگبار بعد از زیر گرفتن 2 نفر در برخورد با تیر برق دستگیر وراهی بیمارستان شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان، براثر بی احتیاطی راننده یکدستگاه خودروی پژو206 دربخش کوهنانی 2 نفر کشته شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی کوهدشت گفت: یک دستگاه خودروی پژو 206 که از بخش طرهان به سمت بخش کوهنانی درحرکت بود در روستای بابا گرد علی این بخش با یک خانم 35 ساله تصادف کردوباعث جان باختن وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ تیمورگراوند افزود: راننده ی این خودرو پس از این سانحه از محل متواری می شود ونیروهای پلیس وی را تعقیب می کنند که به ایست پلیس توجه نمی کند ودرادامه مسیربا بی احتیاطی وبدون رعایت مقرارات راهنمایی ورانندگی با ورود به شهرکوهنانی در محله بساط بیگی این شهر یک خانم 40 ساله را زیر می گیرد که براثر این حادثه این فرد نیز کشته می شود.
به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت راننده خودروی 206 درادامه باشدت با تیر برق برخورد وخودروی وی متوقف وخودش نیز مجروح وروانه ی بیمارستان می شود.
سرهنگ گراوند افزود: باتلاش نیروهای انتظامی کوهدشت راننده متخلف دستگیروتحت الحفظ برای مداوا به بیمارستان امام خمینی این شهرستان اعزام شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ امانی اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستا‌های اطراف کوهدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که در عملیاتی ضربتی قاتل فراری دستگیرشد.

وی افزود: قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی کوهدشت متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ امانی اظهارداشت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد