Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يک پايگاه تحليلي بريتاينيا در گزارشي به اظهارات محسن رضايي و وزير خارجه کشورمان در خصوص امارات اشاره کرده و در عنوان گزارش خود از اين اظهارات تحت عنوان «در هم کوبيدن» امارات ياد کرده است.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، يک پايگاه تحليلي بريتاينيا در گزارشي به اظهارات محسن رضايي و وزير خارجه کشورمان در خصوص امارات اشاره کرده و در عنوان گزارش خود از اين اظهارات تحت عنوان «در هم کوبيدن» امارات ياد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پايگاه خبري ميدل ايست مانيتور با اين عنوان که «يک مقام ايراني، امارات را به شدت در هم کوبيده است» به توييت محسن رضايي اشاره کرد و نوشت: محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در توييترش گفته که امارات يک کاخ کاغذي است که بدون موشک هم فرو خواهد پاشيد.
اين پايگاه خبري با اشاره به اين توييت يادآور شد که وزير خارجه ايران نيز پيش‌تر از امارات خواسته بود که به ماجراجويي‌هاي ويرانگرش را خاتمه دهد.
هفته گذشته بهرام قاسمي سخنگوي وزارت خارجه ايران گفته بود بسياري از اطرافيان امارات عامل مشکلات در منطقه هستند. امارات به سياست‌هاي مخرب خود در خاورميانه خاتمه دهد.
وي همچنين به تلاش‌هاي اخير امارات براي استعمار بر برخي بخش‌هاي سرزمين يمن اشاره کرده و گفته بود آنها در جنگ عليه مردم يمن مشارکت دارند.
اظهارات وزير خارجه ايران در پاسخ به عبدالله بن زايد وزير خارجه امارات که گفته بود ايران و ترکيه نقش استعماري در سوريه دارند، مطرح شده است.
ايلنا
202

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز وارد «امان» پایتخت اردن شد تا در خصوص توافق آتش‌بس و راههای رسیدن کمک‌ها به غزه با مقامات این کشور گفت‌وگو کند.

به گزارش مشرق، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خاجره آمریکا ظهر امروز (۱۱ اردیبهشت) در هفتمین سفر منطقه‌ای پس از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و پس از پایان سفر یک روزه خود به عربستان سعودی وارد اردن شد.

او قرار است با مقامات اردنی از جمله «عبدالله دوم» پادشاه اردن و «ایمن الصفدی» وزیر خارجه این کشور دیدار کند. بلینکن همچنین با «زیگرید کاخ» هماهنک کننده سازمان ملل برای ارسال کمک‌ها به غزه و بازسازی این منطقه دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا قرار است پس از این دیدارها به فلسطین اشغالی سفر کند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین