Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است که تيم ملي مقابل سوريه با اعتماد به نفس کاذب وارد زمين شد و بازيکنان مغرور بودند. مجيد نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، درباره تساوي 2 - 2 ايران مقابل سوريه، اظهار داشت: به نظر من بازي خوبي نبود. بازيکنان ما با غرور کاذب وارد زمين شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از ابتدا خودشان را پيروز ميدان مي‌دانستند و نه انگيزه داشتند، نه جنگندگي. شاگردان کي‌روش مقابل سوريه نشاني از تيم هميشگي نداشتند و نتوانستند فوتبال خوب و جذابي را به نمايش بگذارند. گل زودهنگام سوريه هم تاثير روحي در عملکرد تيم ما داشت. بازيکنان ما همچنين در دقايق پاياني تمرکز لازم را نداشتند و با غرور کاذب مي‌خواستند گل‌هاي بيشتري بزنند.
وي افزود: در صحنه گل دوم هم مشخص بود که تيم ما تمرکز ندارد. اشتباه رامين رضاييان و عدم جاگيري درست خط دفاعي، باعث شد که سوريه به گل برسد. در اين بازي متاسفانه بچه‌ها خيلي از لحاظ روحي و رواني بد بودند. استرس به جاي اينکه روي سوريه باشد، روي ما بود. اعتماد به نفس بيش از حد به ما ضربه زد. بازيکنان ما با عدم تمرکز و مغرورانه وارد زمين شدند.
هافبک پيشين تيم ملي فوتبال با بيان اينکه اتفاقات روزهاي اخير باعث عدم تمرکز بازيکنان شده بود، يادآور شد: بعد از بازي با کره، اتفاقاتي که افتاد، تمرکز را از بازيکنان ما گرفت. عصبانيت کي‌روش و نارضايتي بازيکنان، در اين اتفاقات تاثير گذاشت و تمرکز تيمي ما به هم ريخت، چون بازيکنان ما اصولاً حرفه‌اي فکر نمي‌کنند.
نامجومطلق در مورد حضور تيم ملي در جام جهاني 2018 روسيه گفت: تيم ما ابتدا بايد برنامه‌ريزي و دوم تدارکات و بازي‌هاي تدارکاتي مناسب داشته باشد. الان هواداران فقط اين را نمي‌خواهند که به جام جهاني برويم، سه باي انجام بدهيم و برگرديم. انتظارات از شاگردان کي‌روش الان بالا رفته که کاملاً هم به‌جاست. بايد تا بن دندان مسلط باشيم. در دوره‌هاي قبل، تدارک ما اين بود که با يک بازي دفاعي، فقط بازنده نباشيم. اگر مي‌خواهيم از گروه‌مان صعود کنيم، در فوتبال تهاجمي هم کار کنيم.
وي در پاسخ به اين سوال که دوست دارد تيم ملي در جام جهاني با چه تيمي همگروه شود، به تسنيم گفت : همگروه‌هاي ما هر چقدر ضعيف‌تر باشد، همان‌قدر بهتر است. به‌نظرم بهتر است رويارويي با تيم‌هاي قوي بماند براي مرحله حذفي و در مرحله گروهي با تيم‌هاي ضعيف بازي کنيم تا بتوانيم به يک هشتم برسيم. بهترين گروه براي ما، گروه راحت است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم