Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ژنرال «پاول فرانک» ساعات پایانی روز سه‌شنبه بعنوان جایگزین «استفن تاونسند» فرماندهی مرکز عملیات «عزم راسخ» علیه داعش در سوریه و عراق را برعهده گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،فرمانده نیروهای آمریکایی در ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش، پس از یک سال تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژنرال «پاول فرانک» ساعات پایانی روز سه‌شنبه بعنوان جایگزین «استفن تاونسند» فرماندهی مرکز عملیات «عزم راسخ» علیه داعش در سوریه و عراق را برعهده گرفت.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، فرانک طی بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر، موجودیت داعش را تهدیدی برای تمام جهان دانست.

آمریکا از سال 2014 به همراه تعدادی دیگر از کشورها مانند آلمان، فرانسه و انگلیس ائتلافی را برای مبارزه با داعش تشکیل دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند

براساس نظرسنجی یک مرکز تحقیقات آمریکایی، بیشتر آمریکایی‌ها به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتماد ندارند.

به گزارش ایسنا مرکز تحقیقات آمریکایی «پیو» یک نظرسنجی با مشارکت ۳۶۰۰ آمریکایی در دوره بین یک آوریل تا هفت آوریل انجام داد که نشان داد ۵۳ درصد آمریکایی‌ها اعتماد زیادی به توانایی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اتخاذ اقدام درست درباره امور جهانی ندارند یا اعتمادشان را به وی در این خصوص از دست داده‌اند. از این بین ۲۵ درصد به هیچ وجه به نتانیاهو اعتماد ندارند.

طبق گزارش معا، به گفته این مرکز، تعداد آمریکایی‌هایی که به نتانیاهو اعتماد ندارند از سال ۲۰۲۳ تاکنون ۱۱ درصد افزایش یافته است و این شامل افزایش هشت درصد افرادی است که اصلا به نتانیاهو اعتماد ندارند. در حالی که حدود یک چهارم آمریکایی‌ها (۲۶درصد) در سال ۲۰۲۳ گفتند که هرگز چیزی درباره او نشنیده‌اند، این رقم در سال جاری ۱۵درصد بود.

از زمان جنگ غزه، رژیم صهیونیستی مرتکب کشتارهای زیادی در حق ملت فلسطین شده است طوری که این رژیم برای نخستین بار در مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری به جرم نسل کشی در غزه قرار گرفت.

کشتارهای غزه و موضوع اسرای صهیونیستی که توسط جنبش حماس در غزه اسیر شده‌اند، موجب انتقادات داخلی و خارجی زیادی از نتانیاهو شده است. نتانیاهو با وجود اینکه به هیچ کدام از اهدافش در جنگ غزه نرسیده است همچنان به این جنگ ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • آیا اعتراضات دانشجویی باعث تغییر سیاست آمریکا می‌شود؟
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است