Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

دبیرانجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته از برنامه تجدید ساختار انجمن خبر داد.

مجید بابایی با اشاره به تغییرات گسترده بین‌المللی در روند توسعه فناوری‌ها و دانش حوزه ریلی از یک سو و ضرورت توسعه حمل‌و‌نقل ریلی کشور و تغییرات سریع محیط‌های کسب‌و‌کار که بخش ریلی را نیز در‌بر خواهد‌گرفت، بر ضرورت تجدید ساختار در بدنه ذینفعان بخش ریلی و از جمله انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌و نقل ریلی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی اعلام کرد : در همین راستا تدوین برنامه راهبردی انجمن از ابتدای سال 1396 در دستور کار قرار گرفته و نتایج فاز اول این برنامه به تصویب هیئت مدیره انجمن نیز رسیده است. تدوین چشم انداز، بیانیه ماموریت، اهداف کلان و سیاست های شش گانه راهبردی، بخشی از خروجی های فاز اول این برنامه است. در ادامه نیز در فاز دوم برنامه در حال تدوین استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی هم سو با اهداف و سیاست‌های راهبردی انجمن هستیم.

ویدر همین راستا به اصلاح ساختار سازمانی انجمن بعنوان یک اولویت مهم اشاره کرد: تجدید ساختار کارگروه‌های تخصصی، ایجاد شورای سیاستگذاری حمل‌و‌نقل ریلی، تشکیل گروه مطالعات حمل‌و‌نقل ریلی و پایش فضای کسب‌‌ و کار، تقویت کانال‌های رسانه‌ای و تقویت دبیرخانه انجمن از دیگر اقداماتی است که در این راستا تاکنون صورت گرفته است. در همین خصوص در ادامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت، استقرار نظام آموزشی و ارتقاء مهارت و ایجاد بسترهای تعاملی مبتنی بر وب به منظور ارتباط بهتر با اعضا و دیگر ذینفعان بخش در دستور کار انجمن قرار دارد.

دبیرانجمن صنفی شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی گفت: یکی از موضوعات مهم را که در برنامه راهبردی انجمن به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته‌ بازگرداندن برخی از اختیارات متناسب با وظائف بخش خصوصی به انجمن است که هم اکنون به‌دلیل برخی تفسیرهای نادرست در سالیان ابتدایی خصوصی‌سازی در زمره وظایف حاکمیتی قرار گرفته است. از جمله می توان به موضوعاتی نظیر صدور پروانه فعالیت برای شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی، صدور مجوز فعالیت مدیران فنی شرکت‌ها و صدور مجوز نمایندگی فروش بلیت اشاره کرد.

بابایی در پایان ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر نتایج طرح تحول ساختاری صنعت و شرکت راه‌آهن با رویکرد حضور حداکثری بخش خصوصی اعلام شود تا طرح تجدید ساختار حمل‌و‌نقل ریلی در دولت دوازدهم به سرانجام خوبی برسد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان+فیلم
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین