Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@02:18:55 GMT

زيباترين خودروهاي شاسي بلند 2017 (2)

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۳۸۶۵

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از محمدرضا مرتضايي: گاهي براي سواري با ماشين هاي شاسي بلند در شرايط خاص به ارتفاع بيشتري نياز داريد، در ادامه به بررسي زيباترين خودروهاي کراس اوور و SUV شاسي بلند 2017 مي پردازيم؛ با ما همراه باشيد.
13. مزدا CX-9 مدل 2017 (8.8 اينچ)

موتور 2.5 ليتري 250 اسب بخاري اين ماشين با ويژگي هاي مدل هاي اسپورت و کوچکتر مزدا ادغام شده و که نتيجه آن، عرضه محصولي با کيفيت از جانب کمپاني مزدا به بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سيستم دو محوره و i-Activ به کار رفته در اين ماشين در بالاترين سطح از جان سرنشينان خودرو حفاظت مي کند.
قيمت پايه براي اين کراس اوور دو محوره اسپورت، 33320 دلار تعيين شده که رقم قابل قبولي براي آن به شمار مي رود. CX-9 در حال حاضر به عنوان برترين شاسي بلند مزدا محسوب مي شود. طراحي با شکوه، مواد مرغوب به کار رفته در داخل، سواري لذتبخش و ديگر ويژگي هاي مثبتي که اين ماشين دارد آن را به گزينه خريدي مناسب تبديل کرده است.
12. تويوتا لندکروز/ لکسوس LX مدل 2018 (8.9 اينچ)

اگر مدل هاي GX به اندازه کافي بزرگ نيستند و رضايت شما را جلب نکرده اند، مي توانيد به خريد تويوتا لندکروز فکر کنيد. اگر دوست داريد همچنان امکانات ماشين هاي لکسوس را در مدلي بزرگتر در اختيار داشته باشيد پس بدون معطلي به خريد LX فکر کنيد. هر دو مدل ارتفاع 8.9 اينچي دارند و بر پايه مدل افسانه اي FJ کروز ساخته شده اند. موتور اين ماشين 5.7 ليتري و هشت سيلندر است و 383 اسب بخار نيرو ايجاد مي کند. البته به کارگيري از هر دو محور در تمامي لحظات رانندگي، کمي حس ماشين هاي قديمي را به سرنشينان القا مي کند.
قيمت پايه لندکروز جديد تويوتا، 84775 دلار است و اين در حالي است که لکسوس LX کمي گران تر يعني 91000 دلار قيمت دارد. اگر بودجه تان در همين سطح است، در اين رده قيمتي ماشيني با اين امکانات کم پيدا مي شود؛ پس در خريد اين مدل تويوتا درنگ نکنيد.
11. نيسان آرمادا/ اينفينيتي QX80 مدل 2017 (9.2 اينچ)

آرماداي جديد نيسان و خواهر کوچکترش QX80 اينفينيتي هر دو در پلتفرمي يکسان يعني پلتفرم نيسان پاترول ساخته شده اند. هر دو ارتفاعي 9.2 اينچي از زمين دارند و از موتورهاي هشت سيلندر با قدرت 390 اسب بخار بهره مي برند. اندازه نيسان آرمادا براي افرادي که به علاقه داند هر هشت سرنشين ماشين در نهايت راحتي سفر کنند، بسيار مناسب است. قيمت پايه نيسان آرمادا تقريبا نصف تويوتا لندکروز مشابهش است و با قيمت باورنکردني 47800 دلار مي توانيد اين ماشين را خريداري کنيد.
10. آئودي Q7 مدل 2017 (9.6 اينچ)

اين ماشين در زمره ماشين هاي مجهز به فناوري پيشرفته با سه کابين طبقه بندي مي شود که از سيستم تعليق تطبيقي با هوا نيز استفاده مي کند. با توجه به فناوري به کار رفته در اين ماشين شما قادريد به طور دستي ارتفاع اين ماشين را تا 9.6 اينچ افزايش دهيد.
دو موتور اختياري 2 ليتري چهارسيلندر 252 اسب بخاري و يا 3 ليتري شش سيلندر 333 اسب بخاري را مي توانيد در سفارش اوليه خود براي خردي اين ماشين ثبت کنيد. قيمت پايه 49900 دلاري تعيين شده براي اين ماشين راحت و زيبا با سواري سريع و چابک بسيار مناسب به نظر مي رسد.
9. تويوتا 4Runner مدل 2017 ( 9.6 اينچ)

برا آن دسته از افرادي که به دنبال يک پيکآپ جادار هستند، پيشنهاد خريد تويوتا 4Runner را داريم. اين ماشين با قابليت افزايش ارتفاع تا 9.6 اينچ يکي از گزينه هاي محبوب براي علاقه مندان به تغيير ارتفاع ماشين نيز به حساب مي آيد. از موتور 4 ليتري شش سيلندر با 270 اسب بخار قدرت در اين ماشين استفاده شده که نسخه پيشرفته موتورهاي تاکوما 2004-2015 محسوب مي شود. قيمت پايه 34210 دلاري اين ماشين با توجه به آپشن هايي که دارد، تا حدي منطقي به نظر مي رسد و خريداران اين ماشين مي توانند برخي مسيرهاي آفرود را نيز با اين ماشين تجربه کنند.
8. رنج روور ولار مدل 2018 (9.8 اينچ)

ولار در واقع جديدترين محصول رنج روور محسوب مي شود که مابين مدل هاي ابتدايي ايوک و رنج روورهاي اسپورت و پيشرفته قرار مي گيرد. طراحي با شکوه بيروني و طراحي داخلي زيبا با تغيير ذائقه خريداران خودرو همخواني دارد و در واقع ساخت اين ماشين، همان چيزي است که از اين برند انتظار مي رفت. خريداران مي توانند يکي از سه گزينه پيش رو را براي موتور اين خودرو سفارش دهند: يک موتور چهار سيلندر توربو با 247 اسب بخار قدرت، يک موتور 3 ليتري سوپرشارژ شش سيلندر و يا يک موتور 2 ليتري توربو ديزل با 180 اسب بخار قدرت.
قيمت پايه 49900 دلاري رنج روور ولار در واقع هر خريداري را به خريد آن وسوسه مي کند. مثل ديگر رنج روورها، از اين ماشين بايد کارهاي سخت خواست چرا که قادر است در سخت ترين شرايط و جاده ها بدون هيچ مشکلي حرکت کند.
7. تويوتا سکويا / SR5 4WD مدل 2018 (10 اينچ)

با ديدن سکوياي جديد تويوتا به سادگي در مي يابيد که اين ماشين يکي ديگر از SUV نادري است که بر پايه پلتفرم پيک آپ ساخته شده است. پيشرانه 5.7 ليتري 8 سيلندر اين ماشين قادر به توليد نيروي 381 اسب بخار است که پيشتر اين موتور را در لند کروزهاي مدل 2017 تويوتا ديده بوديم. ارتفاع SR5 از زمين 10 اينچ است که در نوع خود جالب به نظر مي رسد.
مدل هاي 2018 اين ماشين بسته امنيتي Sense تويوتا را در خود خواهند ديد و از فضاي بار بيشتري نسبت به رقبا برخوردارند. قيمت پايه سکويا 48300 دلار است که بسته به تريم و آپشن هاي انتخابي تغيير مي کند. اين ماشين از ماه آينده وارد بازار خواهد شد.
6. جيپ رنگلر روبيکرن مدل 2017 (10 اينچ)

ارتفاع بالا براي اين ماشين آفرودر خشن امري ضروري به نظر مي رسد. مدل روبيکورن نيز ارتفاع 10 اينچي از زمين دارد.اين ماشين به وسيله تايرهاي مستحکمي تجهيز شده که از توانايي بسيار بالايي در کشش ها برخوردارند. يک موتور 3.6 ليتري پنتااستار 6 سيلندر با 285 اسب بخار در اين ماشين کار گذاشته شده است. اين ماشين قدرتمند به سادگي مي تواند در زمستان شما را به هر مقصدي برساند.
قيمت پايه روبيکرون 33645 دلار تعيين شده که آن را به گران ترين رنگلر حال حاضر بازار تبديل کرده است؛ البتهاگر قصد عبور از مناطقي که برف عميقي سطح ان را پوشانده است، داريد اين ماشين ارزش پرداخت اين رقم را دارد چرا که ار عهده عبور از چنين مسيرهايي به سادگي بر مي آيد.
5. جيپ گرند چروکي تريل هاک (10.8 اينچ)

در زمينه ارتفاع، به وضوح مشخص است که مدل تريل هاک گرند چروکي بهتر از رنگر است چرا که ارتفاع اين ماشين از سطح زمين تا 10.8 اينچ نيز قابل افزايش است. از پيشرانه 5.7 ليتري همي هشت سيلندر 360 اسب بخاري يا يک موتور شش سيلندر پنتا استار 395 اسب بخاري در اين ماشين استفاده شده است. مثل مدل هاي رنگلر، عرضه اين مدل نيز با تريم هاي مختلفي همراه است. قيمت پايه تريل هاک 43095 دلار است در حالي که با توجه به تريم و آپشن هاي انتخابي مي تواند از 33095 تا 66895 دلار نيز قابل تغيير باشد.
4. رنج روور اسپورت مدل 2017 (10.9 اينچ آفرود)

از انجايي که رنج روور همواره بر روي ساخت خودروهاي با کيفيت و سواري راحت تمرکز داشته است اما ساخت اين آفرودر شاسي بلند نيز در زمره توليدات قابل تحسين اين کمپاني قرار مي گيرد.قيمت پايه اين مدل بين مدل هاي ولار و رنج روور هاي مدرن قرار دارد و مبلغ 65650 دلار براي آن تعيين شده است. آپشن موتور اين ماشين نيز در دو نوع ارائه شده است: پيشرانه 3 ليتري 6 سيلندر با 340 اسب بخار قدرت و پيشرانه 5 ليتري 8 سيلندر با 550 اسب بخار قدرت.
3. لندروور ديسکاوري مدل 2017 (11.1 اينچ/ مدل هاي اسپورت 11.3 اينچ)

ديسکاوري با 11.1 اينچ ارتفاع به يکي از باشکوه ترين کراس اوورهاي حال حاضر بازار تبديل شده است. البته مدل هاي اسپورت ديسکاوري 0.2 اينچ بلندتر هستند.مدل فول آپشن ديسکاوري از موتور 3 ليتري شش سيلندر با 340 اسب بخار قدرت استفاده مي کند اما نکته اي که در مورد آپشن موتور تريم اسپورت ديسکاوري وجود دارد اين است که اين تريم تنها با پيشرانه 2 ليتري توربوشارژ با 240 اسب بخار قدرت عرضه مي شود.
انتخاب بين تريم اسپورت و معمولي ديسکاوري به بودجه شما بستگي دارد چرا که قيمت پايه ديسکاوري معمولي 37695 دلار است و ديسکاوري اسپورت 49900 دلار قيمت دارد. اين ماشين در هر شرايط اب و هوايي و با هر نوع جاده اي شما را به مقصد مي رساند.
2. رنج روور مدل 2017 (11.6 اينچ در حالت آفرود)

رنج روور مدل 2017 با ارتفاع 11.6 اينچي و طراحي زيبا و منخصر به فردي که دارد قادر به غلبه به سخت ترين شرايط اب و هوايي در زمستان است. دو آپشن موتور در اين ماشين وجود دارد که عبارتند از: پيشرانه 3 ليتري شش سيلندر با 340 اسب بخار قدرت و پيشرانه 5 ليتري سوپرشارژ هشت سيلندر با 550 اسب بخار قدرت. قيمت پايه اين ماشين 85650 دلار تعيين شده که خريداران آن از پرداخت آن پشيمان نخواهند شد.
1. مرسدس بنز G550 دو محوره (17.24 اينچ)

مرسدس بنز G550 در بين ساير رقبا مانند يک برج بلند است و امپراطور خودروهاي مرتفع غيرپيک آپ به شمار مي رود. اين خودرو به خاطر قيمت بالا، ارتفاع بالا و نادر بودنش در صدر اين ليست قرار گرفته است. با ارتفاع 17.24 اينچي که اين ماشين دارد و با اتکا به دو مخوره بودنش، قادر است به هر جايي که راننده اش اراده کند، برود. اين ماشين غول آسا از پيشرانه 4 ليتري توربو دوقلو هشت سيلندر که 416 اسب بخار قدرت دارد استفاده مي کند.
از اين مدل مرسدس بنز تنها 300 دستگاه ساخته شده و قيمت هر يک از آنها 225000 دلار است و آرزوي هر يک از علاقه مندان به خودرو است که روزي تجربه سواري با اين ماشين استثنايي را داشته باشند. بدون شک اين مدل بهترين ماشين در بين تمامي کراس اوورهاي حال حاضر جهان از حيث ارتفاع است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودروی وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد، گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو، نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس علی‌آبادی درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار کرد: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سو استفاده هستند، خریداری نکنند.

وی افزود: حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می‌شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

علی‌آبادی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خورد به دلیل نوسانات دیگر بازار است

وی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه‌ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تأثیر می‌پذیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آن‌ها تأمین می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 745355

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رانندگی فوق‌العاده مجری زن صدا و سیما با ماشین شاسی‌بلندش
  • سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس)
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • شاسی‌بلند اتوماتیک چینی ۸۵۰ میلیون تومان شد
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم